کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم پرسپولیس بازهم از حسین ماهینی در پست غیر تخصصی‌اش استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات باسر و صدای بسیار شایان مصلح مدافع چپ جوان تیم سپیدرود رشت را به خدمت گرفت و باحفظ محمد انصاری، بازیکنی که پست تخصصی اش دفاع چپ است، خیال خود را از آن جناحراحت کرد.

با این حال در بازی شب گذشته مقابل فولاد، برانکو ایوانکویچ از هیچکدام از این بازیکنان در پست دفاع چپ بهره نبرد بلکه بازهم مثل اکثر مقاطع فصلگذشته، حسین ماهینی را در پست غیر تخصصی اش یعنی دفاع چپ به کار گرفت. البته اینتصمیم برانکو دلایل خاص خود را داشت.

نکته اول این بود که به دلیل مصدومیت سید جلال حسینی، برانکو مجبوربود تا از محمد انصاری به عنوان زوج شجاع خلیل زاده در قلب خط دفاعی استفاده کند.

نکته دیگر اینکه در سمت راست پرسپولیس مدافعی آماده به نام صادقمحرمی حضور دارد که برانکو به هیچ عنوان حاضر نیست از او بگذرد. بازیکنی که در اینفصل شماره ۲ قرمزها را بر تن می کند و این سودا را در سر دارد تا یاد و خاطره مهدیمهدوی کیا را برای هواداران پرسپولیس زنده کند. به همین دلیل حسین ماهینی را نه درپست اصلی اش(دفاع راست) بلکه در دفاع چپ به بازی گرفت.

آخرین نکته اینکه حسین ماهینی کاپیتان دوم سرخ هاست و در شبی که سیدجلال غایب ترکیب پرسپولیس بود، برانکو به دنبال این بود که از کاپیتان دومش حتمادر ترکیب استفاده کند تا بازوبند کاپیتانی پرسپولیس بر بازوی بزرگان تیم باشد.

ضمن اینکه ارنج امشب برانکو این پیام را برای مصلح جوان داشت که فیکسشدن در پرسپولیس به این سادگی ها نیست و قطعا او باید خیلی بیشتر تلاش کند تابتواند سمت چپ خط دفاعی این تیم را مال خود کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.