سرمربی تیم مس سونگوون ورزقان گفت: دلیل رفتن کانابارو از این تیم بیماری همسرش بود و اصلا بحث مالی در پیش نبوده است و با توافق باشگاه از جمع ما جدا شد.

حمید بی‌غم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: بعد از باخت هفته قبل روبروی قرچک این هفته مبنای کار خودمان را در تمرینات بیشتر بر روی حمله به دفاع کار کردیم. بازیکنان در تمرینات این هفته خوب و پرتلاش بودند و فقط بر روی ضربات ایستگاهی کار کردیم.

وی در ادامه افزود: ما در این هفته بازی سختی روبروی آتلیه داریم و تمام نقاط ضعف و قدرت این تیم را بررسی کردیم امیدوارم با یک بازی خوب نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی مس سنگون ورزقان در پاسخ به این سوال که دلیل رفتن کانابارو بازیکن برزیلی از این تیم چه بوده؟ گفت: ما در ابتدا با این بازیکن قرارداد داخلی منعقد کردیم و از لحاظ مالی مشکلی با این بازیکن نداشتیم اما بعد از ۳ الی ۴ روز که در ایران بود اعلام کرد به دلیل اینکه همسرم بیمار است باید به برزیل برگردم و در برگشت خود به برزیل طی تماس تلفنی با باشگاه انصراف خود را اعلام کرد.

وی همچنین در مورد وضعیت برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و تیم گیتی‌پسند اصفهان در این رقابت‌ها گفت: خدا را شکر با بازی‌های خوبی که تیم گیتی پسند در مسابقات جام باشگاههای آسیا انجام داده این تیم توانسته به دور حذفی و یک هشتم این رقابتها صعود کند و به خوبی این موضوع را نشان دادند که فوتسال ایران همیشه جزو مدعیان قهرمانی است البته این تیم دارای بازیکنان و کادر فنی باتجربه‌ای است که سابقه بازی‌های بین‌المللی دارند و امیدوارم این تیم قهرمان آسیا شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.