وزیر ورزش ابراز امیدواری کرد که پیش از آغاز لیگ در مورد حق پخش تلویزیونی همگرایی لازم حاصل شود تا نیاز نباشد از ابزارهای قدرتی استفاه کرده و کشمکشی وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود سطلانی فر با بیان اینکه نگاهمان به این است که از محل حق پخش ظرفیت خوبی به لحاظ درآمد وجود دارد، خاطرنشان کرد: از این درآمد همزمان صدا و سیما و مجموعه ورزش کشور باید منتفع شود. بر همین اساس اسم این موضوع را یک سیاست برد - برد گذاشته ایم.

وی با بیان اینکه تا به امروز چهار بار در حاشیه دولت در مورد حق پخش تلویزیونی با علی عسگری (رئیس صدا و سیما) صحبت داشته ام، تصریح کرد: در حقیقت پرداخت یا استفاده بخش ورزش از این امتیاز و منابع به معنای آن نیست که از درآمد صدا و سیما کم شود. ما شرایط و ظرفیتی داریم که اگر به واسطه آن با یکدیگر تعامل و همکاری انجام شود درآمد هر دو طرف یعنی هم صدا و سیما و هم مجموعه ورزش افزایش پیدا می کند،

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: پس منطقی آن است که در این زمینه همکاری وجود داشته باشد. خوشبختانه آقای علی عسگری و معاونان وی هم در این زمینه رویکرد خوبی داشته اند.

وزیر ورزش با بیان اینکه تاکنون جلساتی داشته ایم و طی آن چارچوب توافق نامه ای را تنظیم کرده ایم که به زودی امضا خواهد شد، خاطرنشان کرد: بر این اساس محور و چارچوب کلی همکاری های ما مشخص می شود سپس کارگروه مشخص وارد مراحل اجرایی کار می شود. امیدواریم تا شروع لیگ به یک همگرایی برسیم و نیاز نباشد از ابزارهای قدرتی استفاده کرده و خدایی نکرده کشمکشی داشته باشیم. من فکر می کنم این بلوغ در میان مسئولان دو مجموعه ورزش و صدا و سیما وجود دارد که هر چه سریع تر به جمع بندی برسند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.