کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اینکه اولین بازی من برای پرسپولیس با جام همراه شد خوشحالم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیامک نعمتی بعد از شهرمانی پرسپولیس در سوپرجام درجمع خبرنگاران گفت:‌خیلی خوشحالم که اولین بازی من برای پرسپولیس با قهرمانی توأم شد. ان‌شاءالله امسال این روند ادامه داشته باشد و در نهایت منجر به کسب جام قهرمانی آسیا شود.

وی در خصوص جو ورزشگاه آزادی و اولین بازی‌اش برای سرخ‌پوشان گفت: برای بازیکنان جوان بازی در پرسپولیس و این جو سخت است، اما آنها طوری از من حمایت کردند که راحت کارم را انجام دادم و الان هم خوشحالم که در پرسپولیس حضور دارم.

نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند خودش را در این تیم پیدا کند، گفت: تمام سعی‌ام این است که به پرسپولیس کمک کنم. نظر مربی محترم است که چه بازیکنی فیکس و چه بازیکنی ذخیره است ولی امیدوارم بتوانم جایگاهی را که مدنظرم است را به دست بیاورم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.