سرمربی نفت تهران با تأکید بر اینکه بازیکنانش به شرایط آرمانی نرسیده‌اند، گفت: کار سختی در پیش داریم و باید تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دهیم.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار این تیم برابر پرسپولیس تهران و شرایط بازیکنان نفت اظهار داشت: من به تازگی تیم را تحویل گرفته‌ام و می‌دانم امروز کار سختی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت. قرمزپوشان تهرانی چند جلسه‌ای تمرین کرده‌اند و اعتقاد دارم با توجه به اینکه تا چند هفته پیش هم در کوران مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بودند، از فرم ایده‌آل خارج نشده‌اند.

وی ادامه داد: بازیکنان نفت حدود یک هفته است که تمرین می‌کنند و می‌دانیم در مقابل پرسپولیسی که به مراتب آماده‌تر از ما است، باید با تمام توان بجنگیم تا برابر آنها موفق باشیم.

درخشان درباره مشکلاتی که نفت از سال گذشته داشته و تا به امروز هم ادامه پیدا کرده است، افزود: امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود، ما باید در لیگ قهرمانان هم به میدان برویم و اگر آماده نباشیم، خیلی زود حذف خواهیم شد.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این پرسش که برنامه‌تان برای شروع لیگ هفدهم چیست، گفت: ما به آینده امیدواریم و به دنبال این هستیم تا چند بازیکن دیگر را جذب کرده؛ اگرچه می‌دانیم کار سختی در پیش داریم اما دست از تلاش برنمی‌داریم و به کار خود ادامه می‌دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.