جک ویلشر که آینده آرسنال و انگلیس شناخته می‌شد با مصدومیت‌های فراوان سرنوشت نامعلومی پیدا کرده و در آستانه خروج قرضی یا دائمی از جمع توپچی‌ها قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، جک ویلشر که فصل پیش به صورت قرضی راهی بورنموث شد، امسال نیز در ترکیب اصلی ونگر جایی نداشته و به درهای خروج باشگاه نزدیک شده است.

سمپدوریای ایتالیا یکی از مشتری‌های وی بوده و حاضر است برای خریدش مبلغ ۶ میلیون پوند به همراه ۱.۵ میلیون پوند اضافات بپردازد. 

باشگاه کریستال‌پالاس نیز خواهان انتقال قرضی جک بوده و می‌خواهد هافبک آرسنال را برای یک فصل به جنوب لندن آورد. 

ستاره‌ای که قرار بود آینده آرسنال و تیم ملی انگلیس باشد، سرنوشت نامعلومی دارد. تیمی خواهان خرید وی نیست و همه به صورت قرضی وارد معامله می‌شوند. تنها باشگاهی که برای انتقال دائم او پیشنهاد ارائه کرده باشگاه سمپدوریا است. آن هم با مبلغی در حدود ۷.۵ میلیون، آن هم در زمانی که بسیاری از بازیکنان متوسط اروپا با مبلغ ۲۰، ۳۰ میلیون وارد باشگاه دیگری می‌شوند. 

جک ویلشر در ۸ فصل گذشته،  جمعا ۱۳۰ بازی کرده و ۸۸۹۵ دقیقه در میدان بوده است. چیزی در حدود یک سوم مقداری که می‌توانست به آرسنال کمک کند. بسیاری علت را مصدومیت عنوان کرده و برخی حواشی ناشی از تست مواد مخدر را عامل مهمی در افت و خیز این ستاره ۲۵ ساله دانسته‌اند. 

مصدومیت مچ پا در بازی‌ پیش فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱ باعث شد تا ویلشر کل فصل را به خاطر عمل جراحی از دست بدهد و نتواند به تیم‌ملی انگلیس برای یورو دعوت شود.

در فصل‌های ۲۰۱۳-۲۰۱۲، ۲۰۱۴-۲۰۱۳ آمار خوبی به جا گذاشت و توانست نام خود را دوباره بر سر زبان‌ها اندازد. ونگر بارها در مصاحبه‌ها به تمجید از او پرداخت و اظهار داشت: جک بهترین فردی بوده که می‌شناسم و یک رهبر خوب برای جوانان انگلیسی است. خیلی خوشحالیم که او را داریم.

اما این روند طولی نکشید تا با یک مصدومیت دیگر از بین برود. مصدومیت رباط صلیبی و مچ پا ۳ ماه وی را دور کرد. در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ با مصدومیت در بازی‌های پیش فصل از ناحیه فیبولا(نازک‌نی) نزدیک به ۱۰ ماه از میادین دور بود. 

همین مصدومیت‌ها باعث شد تا ترکیب اصلی را از دست بدهد و به صورت قرضی راهی بورنموث شود. در تیم ادی‌هاو نیز قدرت ۹۰ بازی را نداشت و معمولا پس از یک ساعت تعویض می‌شد. گرچه آمار بدی در جمع آنها به جا نگذاشت اما هنوز خیلی با آن ویلشر سال ۲۰۱۲ فاصله دارد. 

هافبک انگلیسی برای بازگشت به آن دوران چه راهی را انتخاب می‌کند. آیا قرضی به کریستال پالاس رفته تا زیرنظر د‌ی‌بوئر، در لندن تمرین کند یا راهی ایتالیا خواهد شد!؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.