کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی سابق وردربرمن که مسئول آکادمی باشگاه گل گهر شده بعد از دیدار روز گذشته‌اش با علی کریمی از وی تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر آلاجیک کمک مربی اسبق تیم فوتبال وردربرمن آلمان است که به عنوان مدیر آکادمی گل گهر سیرجان فعالیت خود را آغاز کرده است.

او وقتی متوجه شده علی کریمی هدایت نفت تهران را برعهده گرفت روز گذشته به محل بازی دوستان و نفت و گل گهر سیرجان رفت تا با کریمی دیدار کند.

وی در مورد خصوصیات کریمی، گفت: در آلمان بازی‌های کریمی را دیدم و او را کاملا می‌شناسم. او در لیگ آلمان بازی‌های فوق العاده‌ای انجام می‌داد.

آلاجیک در ادامه یادآور شد: دیروز که بازی دوستانه نفت تهران را نگاه می‌کردم چند بازیکن تکنیکی در این تیم دیدم که فکر می کنم این تکنیک به خاطر وجود خود کریمی است. امیدوارم کریمی بتواند در این تیم موفق شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.