دربی آلمان همان طور که از ابتدا بحثش بود کمترین شانس را برای برگزاری دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیسی ها میگویند ترجیح شان بازی در مسابقه سوپرکاپ است و از بالا به آنها گفته شده که دربیآلمان لغو است. از سوی دیگر اسپانسر تهدید کرده عواقب لغو بازی با پرسپولیس است واین تیم باید ۲۰۰ هزار یورو غرامت بدهد. حال این ها را به تبلیغات دو هفته اخیراضافه کنید. پیامک هایی که مردم برای این سامانه هواداری فرستاده اند تا اجازهپیدا کنند برای تیم شان بازیکن انتخاب کنند.

در شرایطی که دربی نمایشی قرار بوده برای تیم هادرآمدزا شود ،رقمی چشمگیر به همین بهانه از هواداران تیم تا همین حالا گرفته شده.رقمی که اگر بازی برگزار شود ، فقط سهم استقلالش ادعا شده ۷ میلیارد است و با سودپرسپولیسش می توان دود ۲.۵ میلیون یورو غرامت مانوئل ژوزه را داد پس کم درآمدیحاصل نمی کند این بازی. پولی که البته بخش کمی از آن را بلیت فروشی پوشش می دهد وتمامش باز هم همین سامانه پیامکی اتفاق می افتد.

در این روزها پول زیادی هم به نظر می رسد کسبشده چون تبلیغاتی اغوا کننده برای بازی و آپشن هایش منتشر شده است اما حالا پرسشاین است که اگر بازی برگزار نشود ، این پول ها به هواداران برگردانده می شود؟ آنهااین پول را نه برای حمایت از تیم های شان که این بار فقط برای دربی هزینه کردهاند. پول ها از کف شان به رویایی رفته که محقق نشده است.

آیا نهادهای مسئول در وزارت ورزش ،در نهادهاینظارت و بازرسی ،رقم دقیق این پیامک ها شفاف اعلام می کنند و بعد به مردم حق میدهند در صورت عدم رضایت به هزینه این پول ها در جایی غیر از این دربی،وجوه شان بهآنها برگردانده شود یا این ارقام حتی در صورت عدم رضایت صاحبانش بازپس داده نمیشود؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.