مربی هیأت فوتبال قم گفت: مقابل گیتی پسند در زمین حاضر شدیم، اما شورای تأمین از برگزاری مسابقه جلوگیری کرد و اجازه بازی را نداد، انصاف نبود که تیم ما را بازنده کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا قاسمی در مورد بازی روز سه‌شنبه تیم هیأت فوتبال قم و آذرخش بندرعباس از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت: با توجه به اینکه ما خیلی دیر تمرینات خود را در لیگ برتر شروع کردیم اما روز به روز بچه‌ها از لحاظ بدنی و تاکتیکی خود را به شرایط ایده‌آل رساندند.

وی گفت: تیم آذرخش بندرعباس تیم خوب و فنی است و این تیم امسال خریدهای خوبی داشته است و من مطمئنم در بندرعباس با توجه به فصل گرما همچنین تماشاگران خوب این شهر که همیشه با حضور خود باعث شدند برای تیم‌های دیگر دردسرساز باشند قطعاً بازی سختی در مقابل این تیم داریم.

مربی هیأت فوتبال قم افزود: ما فردا عازم بندرعباس هستیم و فقط برای ۳ امتیاز این دیدار به این شهر می‌رویم. در بازی فردا تنها مشکلی که داریم نبود بازیکن خوب میثم راموز بوده و بقیه بازیکنان همه در شرایط خوبی هستند و امیدوارم با یک بازی خوب و تماشاگرپسند ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی همچنین در مورد مشکلات هفته‌های اخیر قم در برگزاری مسابقات گفت: خدا را شکر ما در قم مشکل اساسی نداریم همانطور که می‌دانید در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در مقابل گیتی‌پسند ما حضور داشتیم اما متأسفانه به دلیل برگزاری مسابقات کشتی جام یادگار امام شورای تأمین اجازه بازی را به دلیل مسائل امنیتی در سالن‌های دیگر صادر نکرد و در هفته قبل هم روبه‌روی تأسیسات اگر بازی با تأخیر برگزار شد مشکل از ما نبود بلکه به خاطر گرمای زیاد ترانس برق سالن آتش گرفته و در نهایت بعد از تعویض با تأخیر بازی برگزار شد.

قاسمی همچنین در مورد رأی کمیته انضباطی که منجر به نتیجه ۳ بر صفر به سود گیتی‌پسند اصفهان شد، گفت: این رأی دیگر صادر شده و ما هم مطیع قانون هستیم اما ما مقصر نیستیم. همانطور که مشاهده کردید ما در روز مسابقه در زمین حاضر بودیم. اما متأسفانه شورای تأمین از برگزاری مسابقه جلوگیری کرده و اجازه بازی را نداد. به نظر من انصاف نبود که تیم ما را ۳ هیچ بازنده اعلام کنند.

همانطور ما که در بازی تأسیسات نشان دادیم شاید در صورت برگزار شدن بازی می‌توانستیم نتیجه دیگری را رقم بزنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.