برترین کمک داور فوتبال ایران گفت: فاصله بسیار زیاد دستمزد داوران و فوتبالیست‌ها آزار دهنده شده است.

رضا سخندان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری مراسم تجلیل از داوران اظهار داشت: این سومین سالی بود که چنین مراسمی برگزار می‌شد که مراسمی در خور و شان داوران با همت فدارسیون فوتبال و حامی مالی داوران شرکت نامی‌نو بود.

برگزاری چنین مراسمی به داوران جوان انگیزه زیادی می‌دهد. در این سال‌ها هم امکانات خوبی برای داوران تهیه شده که می‌توان از آن جمله به خرید ساعت پولار اشاره کرد.

وی در مورد گلایه‌هایی که در مراسم تجلیل از داوران مطرح شد،‌گفت: داوران واقعا قشر مظلومی هستند. همانطور که علیرضا فغانی هم در مراسم گفت مشکلات زیادی در داوری داریم که مهمترین آنها بحث دستمزد داوران است. مهدی تاج رئیس محترم فدراسیون فوتبال قول داده این مشکلات به حداقل برسد و دستمزد داوران افزایش پیدا کند.

وی افزود: اختلاف بسیار زیاد سطح درآمد فوتبالیست‌ها با دستمزد داوران واقعا آزاردهنده است. البته این اختلاف دستمزد در همه جای دنیا وجود دارد اما دستمزد داوران فوتبال ایرانی واقعا کم است.

سخندان در مورد مبلغ دستمزد داوران در فصل گذشته برای هر بازی گفت: داور وسط ۶۳۰ هزار تومان و کمک داوران ۴۲۰ هزار تومان دستمزد می‌گیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.