در سال ۲۰۰۳ آب و هوای منچستر مانع از پیوستن رونالدینیو به منچستریونایتد شده و این موضوع به تائید کوینتون فورچون، ستاره اسبق منچستری‌ها هم رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که در تابستان آن سال دیوید بکام برای خروج از باشگاه آماده می‎شد، تیم فوتبال منچستریونایتد می‌خواست پرقدرت در بازار نقل و انتقالات حاضر شود تا بازیکن مد نظرش را به خدمت گیرد.

اولین هدف این تیم رونالدینیو، ستاره بزرگ برزیلی بود که نفر اول لیست خریدشان هم بود. اما ناگهان و در شرایطی که چندین مذاکره هم با سران یونایتد انجام داده بود، نظر این بازیکن عوض شد و راهی بارسلونا شد.

فورچون، بازیکن سابق تیم فوتبال منچستریونایتد، معتقد است باران مانع از نهایی شدن این انتقال شده و به این دلیل بوده که ستاره برزیلی تصمیم گرفته به جای شمال انگلیس، شمال اسپانیا را انتخاب کند.

فورچون در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفته است: به نظرم اشتباهمان این بود که در زمان نامناسبی از سال رونالدینیو را برای مذاکره به شهر آوردیم. زمانی که او به فرودگاه منچستر رسید شدیدتر از هر زمانی باران می‎بارید.

وی ادامه داد: اگر زمانبندی ما درست بود و در تابستان با او مذاکره می‎کردیم داستان متفاوت می‎شد. اگر می‎توانستیم او را در تیممان داشته باشیم عالی می‎شد. رونالدینیو یکی از بهترین بازیکنانی است که دنیای فوتبال به خود دیده و بازی‎اش ترکیبی از مهارت، لذت و تفریح بود.

فوچون افزود: من انقدر خوش‌شان بودم که در لباس تیم ملی آفریقا و در بازی‌های المپیک مقابلش بازی کنم، اما زمانی که او در بارسلونا بود، رونالدینیوی متفاوتی بود. ای کاش می‎توانستیم او را در منچستریونایتد داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.