روزنامه اسپانیایی مارکا از تمایل پی اس جی برای جذب بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید نوشته و مدعی شده که این تیم از موقعیت لرزان خط حمله رئال استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مارکا مدعی شده تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه می‌خواهد برای جذب گرت بیل از تیم فوتبال رئال مادرید اقدام کند. این تیم متوجه شده که در رقابت با رئال مادرید شانسی برای جذب کیلیان امباپه، ستاره ۱۸ ساله موناکو، ندارد و توجهش را جلب گرت بیل کرده است. همچنین نشریه فرانسوی لوپاریزین در گزارشی درباره عملکرد پی اس جی در نقل و انتقالات تابستانی امسال از علاقه این تیم به گرت بیل نوشته است.

در فرانسه اکیپ هم گزارش داده که امباپه می‌داند مثلث تهاجمی رئال مادرید، بیل و بنزما و رونالدو، در حال از هم گسیختن است و به همین دلیل برای پیوستن به این تیم پافشاری می‌کند. هرچند موقعیت بنزما در باشگاه ایمن به نظر می‌رسد و فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه، بارها از او تمجید و از علاقه‌اش به بازیکن فرانسوی گفته است.

اما پرس و زیدان می‌خواهند کیلیان امباپه را هم به خدمت گیرند. زیدان هم می‌داند با آمدن امباپه جایگاه بنزما متزلزل خواهد شد. گرت بیل هم دیگر بازیکن از مثلث سه‌گانه تهاجمی مادرید است که وقتی احتمال جدایی رونالدو و بنزما را زیاد دیده، بی‌میل به رفتن از این تیم نیست.

بازیکن اسبق تیم فوتبال تاتنهام انگلیس فصلی را پشت سر گذاشت که در آن بارها مصدوم شد و در رقابت‌های لالیگا تنها ۱۹ بازی توانست انجام دهد. مادرید به احتمال زیاد راضی به فروش او خواهد شد چون این مقداری برای بازیکنی که باشگاه روی او برای جایگزینی رونالدو حساب کرده بود اصلا کافی نیست.

پی اس جی همچنین برای جذب سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی هم برنامه دارد. آنترو هنریکه، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن به خوبی مدیر برنامه‌های آگوئرو، هرنان روگوئرا را می‎شناسد. لوپاریزین گزارش داده که مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی ترجیح می‌دهد از باشگاه انگلیسی جدا شود، مخصوصا که با آمدن گابریل ژسوس جوان آینده‎اش در تیم در هاله‎ای از ابهام قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.