کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم معروف سوئد امکان دارد در فصل آینده جانشین روبین فان‌پرسی در فنرباغچه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین اخباری که از فنرباغچه‌ای‌ها گزارش شده، این موضوع درج شده که فان پرسی در حال انجام مراحل مختلف انتقالش به فاینورد رتردام است. البته در این راه هنوز یکسری مسائل هست که باید برطرف شوند.

براساس اعلام روزنامه فناتیک، در صورتی که چنین انتقالی تحقق یابد، تیم قدیمی لیگ ترکیه باید به فکر انتخاب جانشین برای مهاجم هلندی‌اش باشد که به همین منظور پیش‌بینی می‌شود زلاتان ایبراهیموویچ، گزینه تیم مذکور است.

البته همین نشریه عنوان می‌کند شانس چنین حضوری زیاد  نیست. زیرا این بازیکن سوئدی که فصل قبل در منچستریونایتد توپ زد، تا پایان سال جاری میلادی قادر به حضور در میدان نبوده و بازی در تیم‌های بزرگ را جست‌وجو می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.