کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

آبادان – سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به تعیین محل برگزاری اردوی خارجی تیمش در پیش از آغاز لیگ هفدهم گفت: دیزلچه حمام ترکیه به عنوان محل اردوی تیم صنعت نفت تعیین شد.  

فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نفتی ها با اردوی در این محل که در نزدیکی آنکارا واقع شده برای لیگ هفدهم آماده می‌شوند.

وی افزود: دیزیلچه حمام ترکیه، منطقه‌ای در ۷۰ کیلومتری آنکار است که تیم صنعت نفت آبادان اردوی ۱۴ روزه ای را در آنجا برپا می کند

کمالوند اظهار کرد: هتل پاتالیا محل اسکان بازیکنان و کادر فنی تیم صنعت نفت آبادان در روزهای برپایی این اردو است .

وی با بیان اینکه در اردوی ترکیه برگزاری مسابقات تدارکاتی را در دستور کار داریم، تصریح کرد: هتل پاتالیا دارای استخرهای سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سالن آمفی تئاتر، همایش و جلسات و چهار زمین فوتبال با چمن مناسب است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یادآور شد: سالن‌های مجهز بدنسازی برای استفاده تیم‌های فوتبال در این هتل مهیا است.

به گزارش خبرنگار مهر، هتل پاتالیا در منطقه‌ای کوهستانی و جنگلی قرار دارد و پیش از این و در سال‌های گذشته تیم‌های مختلفی از کشورمان همچون پرسپولیس، تیم ملی امید و گسترش فولاد در این هتل اقامت داشته اند.

نماینده آبادان در لیگ برتر هفدهم فوتبال کشور، صبح روز سه‌‎شنبه هفته جاری، فرودگاه امام خمینی(ره) را به مقصد آنکارا ترک می کند، اردوی ۱۴ روزه کردان کرج طلایی پوشان آبادان عصر امروز به پایان می رسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.