کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تبریز - مسئولان باشگاه ماشین سازی تبریز جلسه ای را برای انتخاب سرمربی آینده تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه که شب گذشته یکی از گزینه های جدی هدایت تیم ماشین سازی تبریز نیز در آن حضور داشت، دو طرف بر سر مسائل مهم از جمله میزان بودجه امسال ماشین سازان مذاکره کردند.

گفته می شود خروجی جلسه دیشب مدیران باشگاه با گزینه هدایت سبزقباها در فصل آینده لیگ دسته اول، مثبت بوده و احتمال دارد این مربی انتخاب شده، امروز رسما معرفی و رسانه ای شود.

پیش از این در محافل غیر رسمی اسم چند مربی به عنوان گزینه های سرمربیگری تیم ماشین سازی مطرح بوده که از این میان فقط یک نفر آنها بومی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.