کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

باشگاه استقلال تهران پیرامون شایعات اخیر در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی درباره بحث بازوبند کاپیتانی در این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه استقلال با نزدیک شدن به پایان فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود و ادامه تمرینات، روزهای آرامی را سپری می‌کند و با همین آرامش نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

براساس آنچه رسالت خود می‌دانیم که همانا کسب موفقیت و رضایت خاطر هواداران گرامی است، مجموعه باشگاه استقلال به هیچ وجه از فضای آرامش خود خارج نشده و وارد حاشیه نخواهد شد.

شایعاتی از شب گذشته در برخی رسانه‌ها و فصای مجازی مطرح شده و این بار برای برهم زدن آرامش استقلال، موضوع بازوىبند کاپیتانی را نشانه رفته‌اند.

منبع برخی از این شایعات، برای مجموعه باشگاه استقلال آشنا و شناخته شده هستند اما برای تنویر افکار عمومی و جلوگیری از ادامه شایعات در خصوص بازوبند کاپیتانی، اعلام می‌کنیم روند سال گذشته ادامه خواهد داشت و قرار نیست برای فصل آینده، تغییری در این روال صورت گیرد و بازیکنان بزرگ و سابقه دار ما نیز فقط و فقط تمرکزشان در جهت سربلندى استقلال می‌باشد، لذا از دوستان عزیز خواهشمندیم با عدم انتشار شایعات و اخبار نادرست، به حفظ آرامش استقلال کمک کنند.

به امید موفقیت استقلال بزرگ

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )