کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بعد از چند روز تمرین در تهران به ارمنستان می رویم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در حاشیه اولین جلسه تمرین استقلال که بعدازظهر امروز دوشنبه برگزار شد، گفت: با ۱۴ تا ۱۵ بازیکن تمرین را شروع کردیم. سه بازیکن امتحان دانشگاه داشتند و اجازه گرفتند که نیایند.

وی افزود: احتمالا با دو بازیکن جدید دیگر قرارداد می بندیم. چند روز در تهران هستیم و بعد ۱۲ روز به ارمنستان می رویم.

سرمربی استقلال درباره خریدهای جدید تاکید کرد: روی پژمان منتظری نظر داریم. حق تصمیم گیری با پژمان است و قرار شد تا فردا جواب را از پژمان بگیریم. با جوانهای سال گذشته تا رده دوم جدول خوب بالا آمدیم و به بازیکنان بین المللی مثل پژمان نیاز داریم. ساختار و نحوه بازی را هم عوض می کنیم.

منصوریان افزود: جباروف هم بازیکن ماست. نمی دانم چه اتفاقی افتاد که فکرش عوض شد. به جباروف احترام می گذاریم ولی او بازیکن ماست. او را به هیچ تیمی در ایران نمی دهیم. اگر هم می خواهد خداحافظی کند، ایرادی ندارد.

وی ادامه داد: نفرات دیگر را هم بررسی می کنیم. باید بازیکنان جوان را حفظ و از آنها مراقبت کنیم. نمی توانیم جوانی که سال گذشته زحمت کشید، امسال او را در استقلال نگه نداریم.

سرمربی استقلال یادآور شد: رابسون و پادوانی هم به احتمال ۹۹ درصد به ما اضافه می شوند. هرایر مگویان هم با ما قرارداد دارد ولی امروز اجازه گرفته که نیامده است.

منصوریان در خصوص رضایتش از نقل و انتقالات گفت: باید با حوصله و صبر نقل و انتقالات داشته باشیم و از هیاهو دور باشیم. از تیم جوان سال گذشته باید ببینیم در کدام نقاط ضعف داشتیم و روی همان نقاط بازیکن بگیریم. از عملکرد تیم نقل و انتقالاتی بسیار راضی هستم. بخصوص شب گذشته در کش و قوس عجیب، اتفاقاتی رخ داد و آرامش فضای باشگاه به هم خورد ولی در نهایت شجاعیان تصمیم گرفت که چه انتخابی کند. ساعت ۱۱ شب خودم را به او رساندم و به این بازیکن گفتم اگر با دل و جان استقلال را انتخاب می کنی به این تیم بیا.

وی یادآور شد: این عادت را باید از سر ۵ تا ۱۰ درصد هواداران خارج کنیم که اول هر فصل شروع کنیم به خرید کردن. باید اول ببینیم چه بازیکنانی در چه پستهایی می خواهیم. از خریدهایی که داشتیم راضی هستم. امسال هم تیم «ب» را تشکیل داده ایم. اتفاقاتی که در نقل و انتقالات افتاد، باید روی جوانان سرمایه گذاری ۵ تا ۷ ساله داشته باشیم. سخت است هر سال بازیکنان ما را مدیربرنامه ها با مبلغ زیاد درگیر کنند.

سرمربی استقلال در خصوص جذب شجاعیان گفت: این بازیکن هم می تواند نقطه مثبت باشد هم نقطه سخت. خودم در پست شجاعیان بازی می کردم. در ذهنم بود که شجاعیان در این پست مثبت است. استنباطم این است که تمام خریدها از جمله شجاعیان به ما کمک می کنند.

منصوریان در خصوص جدایی کاوه رضایی از استقلال هم تصریح کرد: مختصر و مفید می گویم کاوه برای استقلال زحمت کشید و گلهای زیادی زد. هر جا هست برایش آرزوی موفقیت می کنم.

وی درباره قیمت بالای شجاعیان تاکید کرد: پول رضایتنامه شجاعیان را بالا دادیم ولی نباید فراموش کنیم داریوش از قراردادش کم کرد. کمتر بازیکنی دیدم این کار را بکند. با حسن بیت سعید ۱۵ دقیقه قرارداد بستیم. آنقدر او به استقلال ابراز علاقه کرد که حس کردم چیزی شبیه خودم به استقلال آمده است. او تمام خاطراتش با استقلال را تعریف کرد. شهباززاده فکر می کنم نیم ساعت طول کشید که قرارداد بست. آنها به باشگاه ما احترام گذاشتند. ۵ بازیکن جوان هم سفید امضا کردند که این یعنی احترام به باشگاه. نحوه بستن قرارداد ما بریز و بپاش نبوده است. اعتقاد ندارم صرفا بازیکنی بیاورم که به او قول واهی بدهم. سر همین موضوع دو خرید را عقب نشینی کردیم چون مبلغ آنها بالا بود.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.