رییس کمیته فنی توسعه و فنی فدراسیون فوتبال گفت: صعود تیم ملی ایران به جام جهانی روسیه شانسی نبود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی محصص در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال در خصوص صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی با شکست ازبکستان، گفت: در بازی دیروز کارلوس کی‌روش و کادر فنی هوشیارانه استراتژی بسیار با تعادل و فکر شده ای را انتخاب کردند .

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: مهم نیست که می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم اما بازی را کنترل کردیم. دقایق حساس بازی ، دو تیم قابل مقایسه نبود و در میدان مسابقه ایران تیم برتر بود. آرایش بازیکنان بسیار با فکر و مدبرانه انتخاب شده بود. گل مهدی طارمی از گلهای بسیار زیبای مقدماتی جام جهانی است و بازیکنانی مثل جلال حسینی و پورعلی گنچی خیلی خوب کار کردند و بازیکنان دیگر نیز در تمام خطوط عالی بودند.

وی اضافه کرد: از صعودمان خوشحال هستیم و با بررسی صحبتهای تاج، ساکت و کارلوس کی روش مشخص می شود که نیاز به امکانات بیشتر و بهتری برای تیم ملی داریم .

محصص در پایان گفت: کارلوس کی روش به مهره های جوان فرصت بازی داد و تیم ایران با لیاقات و اقتدار به جام جهانی صعود کرد و معتقدم صعودمان شانسی نبود. امیدوارم با تیمهای مطرح دنیا بازی های دوستانه انجام دهیم تا سال آینده ، برای حضور در مسابقات جام جهانی تجربه خوبی بدست بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.