مدیر تیم های ملی با بیان اینکه توانستیم بدون یک گل خورده در ۸ بازی به جام جهانی صعود کنیم، گفت: مقتدرانه راهی روسیه خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پیروزی دو بر صفر تیم ملی ایران برابر ازبکستان در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی را از تیم ملی شاهد بودیم و توانستیم به یک پیروزی دلچسب هم دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: وقتی یک تیم در ۸ بازی گلی دریافت نمی کند این نشان اقتدار فوتبال آن کشور است. همه باید از کی روش و بازیکنان تیم ملی سپاسگزار باشیم که توانستند با تمریات سخت و منظم به این مهم دست پیدا کرده تا تیم ملی به جام جهانی صعود کند.

ساکت در ادامه خاطرنشان کرد: امشب شب بسیار خوبی برای ایرانی ها خواهد بود. صعود به جام جهانی آرزوی هر کشوری است و ما توانستیم این آرزو را برای مردم ایران محقق کنیم.

مدیر تیم های ملی گفت: کی روش زحمات زیادی برای تیم ملی کشید و بایدقدر او را بدانیم و مطمئن باشیم او را حفظ خواهیم کرد زیرا کی روش از تجربیات بالایی برخوردار است و می تواند سالها به فوتبال ما کمک کند.

وی در پایان اظهار داشت: باید از همین امشب برای حضور قدرتمند در جام جهانی برنامه ریزی کنیم و قطعا در این خصوص جلساتی را برگزار خواهیم کرد تا با یک برنامه ریزی خوب راهی روسیه شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.