مالک باشگاه دبیری تبریز می گوید واگذاری این تیم پروسه دارد ولی تا آن موقع این تیم در لیگ برتر شرکت می کند.

افشین دبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال دبیری و حضور در مسابقات لیگ برتر گفت: بعد از جلسه آقای تاج و برادرم شهرام دبیری مقرر شد که در لیگ شرکت کنیم. ما با آقای حمیدی مدیرعامل شرکت هافمن هم صحبت کردیم تا تیم را در اختیار ایشان بگذاریم.

وی افزود: آقای حمیدی اعلام کردند که نمی تواند به یکباره تیمداری کند. بر همین اساس مقرر شد مدیریت تیم و پیگیری کارها برای جذب بازیکن و مربی توسط پسرم فرزین صورت گیرد و آقای حمیدی هم هزینه های تیم را بدهند. این شرکت سال گذشته هم بخشی از هزینه های باشگاه را پرداخت کرده بود ولی امسال کلا مسائل مالی به این شرکت واگذار می شود.

مالک باشگاه دبیری در پاسخ به این سوال که واگذاری نهایی تیم چه زمانی صورت می گیرد، گفت: این یک پروسه است که به زمان نیاز دارد. با این حال جای شکرش باقی است که شرمنده هواداران و بازیکنان نشدیم و در لیگ حضور خواهیم داشت.

دبیری در پاسخ به این سوال که آیا واگذاری باشگاه به شرکت یاد شده قطعی است و شما به تدریج از لیگ فوتسال کنار می روید؟ گفت: قصد ما این بود که فصل را اینطور استارت بزنیم. اینکه آیا فصل بعد تیم دست ما باشد یا خیر، بستگی به یکسری شرایط دارد و باید ببینیم فدراسیون فوتبال چه اقداماتی در قبال حق پخش، نحوه برخورد با تیم ها و مسائل دیگر دارند که به نفع فوتسال باشد.

دبیری در پایان با بیان اینکه سرمربی تیم هنوز مشخص نیست و تمرینات زیر نظر مجید زارعی آغاز می شود، درباره بازیکنان جدا شده از دبیری گفت: فرهاد فخیم، حمید احمدی و عسگری سه بازیکنی هستند که از تیم دبیری به تیم مس رفتند ولی هنوز قراردادشان ثبت نشده است. ما روز گذشته هم با مسئولان تیم مس صحبت کردیم تا شرایط را برای بازگشت بازیکنان مهیا کنند و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.