سخنگوی باشگاه نفت تهران به خبر عقد قرارداد برخی از بازیکنان این تیم با تیم‌های دیگر واکنش نشان داد.

حسین قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص عقد برخی از بازیکنان تیم نفت با تیم‌های جدید گفت: باشگاه نفت با ارائه مستندات از حق و حقوق قانونی خود استفاده خواهد کرد چراکه بازیکنانی که قرارداد دارند باید به قرارداد خود پایبند باشند. بازیکنان نفت ۴۱ درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌اند و این در حالی است که در مقطعی از فصل تیم نفت سومین پرداختی را به بازیکنان انجام می‌داد. با این همه شاهد هجمه‌هایی از سوی برخی از بازیکنان و افراد دیگر بودیم و آنها مصاحبه‌هایی را انجام می‌دادند.

وی ادامه داد: در این بین شاهد هستیم که برخی از بازیکنان اقدام به مذاکره و عقد قرارداد با باشگاه‌های دیگر کردند که ما همه این موارد را رصد می‌کنیم و از آنها آگاهی داریم. در این بین دفاعیات خودمان را هم به فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان داده‌ایم و امیدوار هستیم که حق به حق‌دار برسد. در این بین برخی از بازیکنان حتی حاضر نشدند پول بگیرند تا بتوانند قرارداد‌شان را فسخ کنند. برخی از این بازیکنان شماره‌ حساب‌های مسدود به باشگاه نفت دادند و از دادن شماره حساب جدید خودداری کردند تا بتوانند قراردادشان را فسخ کنند و همه اسناد و مدارک این مسائل وجود دارد.

سخنگوی باشگاه نفت تصریح کرد: بازیکنی در طی فصل چندین تخلف انضباطی سنگین داشت اما الان می‌خواهد قراردادش را با ما فسخ کند. در این بین ما از حق خودمان استفاده می‌کنیم و امیدوارم که حق ما در این بین ضایع نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.