کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی آلمانی کره‌جنوبی حضور دو بازیکن جوان تیم ملی جوانان کره و محصول آکادمی لاماسیا را در تیم بزرگسالان را زود دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس، بنا به گزارش سایت الکوره، تیم ملی کره جنوبی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در خط حمله دچار مشکل است ولی با این وجود اولی اشتیلیکه، سرمربی آلمانی کره جنوبی هنوز برای دعوت کردن دو بازیکن جوان کره‌ای محصول باشگاه بارسلونا به تیم ملی بزرگسالان زود می‌داند.

لی و بایک، دو بازیکن محصول مدرسه لاماسیا بارسلون هستند که در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ جوانان درخشش فوق العاده‌ای را به همراه جوانان کره جنوبی داشتند. این دو ستاره جوان کره‌ای در پیروزی کره جنوبی در بازی مقابل غنا و آرژانتین در مسابقات جام جهانی جوانان نقش کلیدی داشتند.

با این وجود اشتیلیکه در مصاحبه خود درباره دعوت این دو ستاره جوان گفت: این دو بازیکن در مرحله گروهی جام جهانی جوانان خوب ظاهر شدند. خیلی واضح است که میان تیم ملی زیر ۲۰ سال با بزرگسالان تفاوت زیادی است و خیلی زود است که بازیکنانی از تیم ملی جوانان به تیم ملی بزرگسالان بیاید.

تیم ملی کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه همگروه ایران قرار دارد و با ۴ امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد. کره جنوبی ۳ دیدار پیش رو دارد که در دومین دیدارش میزبان شاگردان کی روش است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.