رئیس باشگاه فوتبال هوفن‌هایم آلمان از مربی سابق تیمش به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیتمار هوپ در مصاحبه‌ای که امروز منتشرشد، از رالف رانگ‌نیک که اکنون مدیر ورزشی تیم آر.ب لایپزیگ است، ایرادگرفت.

مالک تیم چهارم فصل اخیر بوندس‌لیگا که در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ با رانگ‌نیک همکاری داشت، شایعه دخالت در امور را تکذیب کرد.

وی اظهارداشت:آنچه گفته می‌شود، با واقعیت همخوانی ندارد.در آن موقع رانگ‌نیک صاحب بودجه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیون یورو شد.خودش اذعان داشت رقمی خوب است.بعد هرچه که خودش می‌خواست، انجام داد و آن سرمایه‌ به سرعت خرج شد.واقعا ادامه چنین روندی امکان نداشت.

هوپ که با گزارشگر هفته‌نامه اشپورت‌بیلد مصاحبه کرد، در آن زمان «یان شیندل‌مایزر» را به عنوان مدیر ورزشی به کار گمارد تا کنترلی بر امور مالی داشته باشد.اما این امر خشم سرمربی آن روز تیم را برانگیخت.

میلیاردر هوفن‌هایمی افزود:اما رالف دست از کارنکشید.همان زمانی که مشخص شد به خاطر مسابقات المپیک ما اوباسی، مهاجم خود را برای ۳ بازی دراختیار نداریم.، رانگ‌نیک دنبال جانشین رفت.او خواستار ماریو گومس بود که چیزی حدود ۳۰ میلیون یورو هزینه داشت.من هم گفتم، رالف این کار را نمی‌کنم و چنین انتقالی هم نمی‌‌خواهم.

عالی‌ترین مقام تیم بوندس‌لیگایی همچنین در این مصاحبه عنوان کرد یکی از ایراداتی که از وی گرفته می‌شود، بحث انتقال لوئیس گوستاوو برزیلی بایرن بوده است.

او گفت:اما همه باید بدانند که چنین انتقالی را من باعث نشدم و آن در زمان حضور رانگ‌نیک رخ داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.