مربی استقلال با بیان اینکه باید بپذیریم خوب بازی نکردیم گفت: العین نمایش خوبی از خود ارائه داد اما در دقایق پایانی مغلوب ما شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خرمگاه پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر العین امارات در ورزشگاه آزادی افزود: روز خوب ما نبود. باید بپذیریم که اصلا خوب نبودیم البته نبود دو هافبک ما در روند بازی تاثیر داشت اما دلیل بر این نمی شود که بازی را در اختیار حریف قرار دهیم.

وی تاکید کرد: العین تیم بزرگی است و ما را خیلی اذیت کرد البته در نیمه دوم به مراتب بهتر از نیمه اول بودیم اما نتوانستیم بازی همیشگی خود را ارائه کنیم.

خرمگاه تصریح کرد: بازی برگشت ما بسیار سخت است و باید هشیارانه بازی کنیم تا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.

وی در خصوص اخراج فرشید اسماعیلی گفت: بازیکنان ما باید یاد بگیرند که حرفه ای باشند و بی دلیل کارت از داور بازی دریافت نکنند. اسماعیلی باید با تجربه تر باشد و بداند در این بازیهای حساس یک اخراج می تواند تاثیر منفی بر روی روند کار تیمی بگذارد.

مربی استقلال ضمن تشکر از هواداران استقلال نیز افزود: آنها شب جهنمی را برای العین درست کردند و فکر می کنم حمایت بی دریغ آنها باعث شد تا بتوانیم به این پیروزی دلچسب دست پیدا کنیم.

خرمگاه در پایان خاطرنشان کرد: زمان زیادی برای دیدار برگشت نداریم و باید با تمرینات منظم، خود را برای جدال دوباره با العین آماده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.