مربی پیشین تیم‌های پایه استقلال معتقد است باید جلوی کار افرادی که صلاحیت های لازم را ندارند، در فوتبال پایه گرفته شود.

حسین صدر محمدی مربی پیشین پایه های استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با شرایط تیم های پایه استان تهران گفت: هیات فوتبال طرح آسیا وِیژن را برگزار کرد که این طرح خوب بود و با اجرای این طر ح بازیکنان مقدار بیشتری با شرایط فوتبال حرفه ای آشنا شدند.

وی افزود: مشکل فوتبال پایه در باشگاه ها است.تهرا پنج تیم لیگ برتری دارید. کدامیک از این باشگاه ها برای پایه ها زمین دارند؟ یک باشگاه می آید و یک زمین اجاره می کند و سر زمان مشخص ما باید زمین را تحول دهیم. اصلا نمی شود با این شرایط کار کرد.

مربی پیشین تیم های پایه استقلال اضافه کرد: باشگاه ها باید مربیان خوب در این سطح کار بگیرند. متاسفانه هیچ بهایی به مربیان پایه داده نمی شود و مدیران صحبت هایشان فقط پشت تریبون و تلویزین است و در آنجا در مورد پایه ها صحبت می کنند.

صدر محمدی اضافه کرد: به اعتقاد من باید دست مزد خوب برای سرمربیان تیم های پایه در نظر گرفته شود. قرار داد ها نهایت ۱۵ میلیون است آیا زندگی با این قراردادها می‌گذرد؟ متاسفانه باشگاه ها به این مسائل توجه چندانی ندارند.

وی در مورد فساد های مالی که در فوتبال پایه صورت می‌گیرد، گفت: این اتفاقات در فوتبال ما می افتد که این موضوع به ساختار باشگاه مربوط می شود. استان تهران حدود ۱۰۰ تیم در رده تیم نونهالان دارد و این تیم های نیز به غیر از چند باشگاه هزینه دارند. این باشگاه ها مخارجشان را تامین کنند. زمین هر بازی کرایه اش حدود ۲۰۰ هزار تومان است و هزینه ورودی به مسابقات نیز چند میلیون تومان. به هر حال این مخارج برای آن تیم هایی که باشگاه ندارند باید تامین شود یک مربی آمده و یک باشگاه خریده هم دارد کار آموزشی اش را انجام می دهد و هم کار درآمدزایی.

مربی پیشین پایه های استقلال خاطر نشان کرد: به اعتقاد من باید جلوی افرادی که صلاحیت کار در رده پایه را ندارند گرفته شود مربی میآید و تنها برای اینکه رزومه کاری اش را جمع کند در پایه ها مشغول فعالیت می شود تا به تیم های

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.