کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اعضای تیم فوتبال استقلال جهت شرکت در جلسه انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری راهی ورزشگاه آزادی شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که قرار بود از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تمرین تیم فوتبال استقلال آغاز شود، اعضای تیم استقلال همگی در کمپ زنده‌یاد حجازی حاضر شده و با اتوبوس راهی ورزشگاه آزادی شدند. طبق برنامه از پیش‌تعیین‌شده اکثر بازیکنان تیم استقلال امروز با لباس یک‌دست پس از حضور در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی به سمت سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی حرکت کرده تا در همایشی که برای حمایت از حسن روحانی در ورزشگاه آزادی تدارک دیده شده، شرکت کنند. نکته قابل‌توجه اینجاست که سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال هم در بین بازیکنان این تیم حضور دارد و او نیز آبی‌پوشان را همراهی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نظر می‌رسد استقلالی‌ها قصد دارند در ابتدا در این مراسم حضور پیدا کرده و سپس برای برگزاری تمرین تاکتیکی به کمپ حجازی برگردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.