کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

به باور مهاجم ملی‌پوش و با سابقه ولفسبورگ که هم تیمی اشکان دژاگه است، سفید و سبزپوشان به دسته دوم بوندس‌لیگا سقوط نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، باخت سنگین ۶ بر صفر ولفسبورگ از بایرن در روز شنبه، دو نتیجه برای طرفین داشت.

مونیخی‌ها با این برد قهرمانی خود را محرز کرده و پنجمین افتخار پیاپی را بعد از بازی جشن گرفتند اما ولفسبورگ در آستانه سقوط به دسته دوم قرار گرفت.

موردی که بسیار هواداران پرشمار تیم سفید و سبزپوش را آزار می‌دهد. با این حال ماریو گومس، اعتقاد دارد هر چند اوضاع تیمش در مقطع کنونی خوب نیست اما ولفسبورگ به دسته‌ای پایین‌تر سقوط نخواهدکرد.

 

وی اظهار داشت:مقابل بایرن کاملا دل و جرائت لازم را از دست دادیم.همینطور ایمان به خود را از دست دادیم.۳ بازی تا پایان فصل در پیش داریم که کارزاری سخت برای ما هستند.تیم‌های را پیش رو داریم که در سطح ما قراردارند.باید در این ۳ بازی نشان دهیم شایسته رفتن به دسته‌ای پایین نیستیم.

او افزود:من که می‌گویم ما موفق خواهیم شد و به هدفی که داریم‌، خواهیم رسید. در دسته اول ماندگار می‌شویم.

در شرایط کنونی و در حالیکه ۳۱ هفته از فصل جاری بوندس‌لیگا سپری شده، ولفسبورگ با ۳۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول بسر می‌برد.

 

براساس مقررات، تیم‌های رده هفدهم و هجدهم مستقیم به دسته دوم سقوط می‌کنند.اما تیم رده شانزدهم در پلی‌آف با تیم سوم دسته دوم حاضر می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.