کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن ضمن تاکید بر اینکه پرسش در مورد سرمربی آینده این تیم یک سئوال حاشیه‌ای است گفت: امیدوارم در روز آخر فوتبال لیگ پاک باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آذری در پایان دیدار تیم ذوب آهن با پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر در جمع خبرنگارا گفت: هر دو تیم تلاش زیادی از خود نشان دادند اما نتیجه ۳ به ۳ شد. از بازیکنانمان راضی هستم، آنها شرافتمندانه بازی کردند، ما حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما غفلت کردیم و بازی به تساوی کشیده شد.

وی در خصوص مشکلات مالی ذوب‌آهن نیز گفت: همه تیم‌ها مشکل مالی دارند اما من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تنها ۵۶ درصد از مطالباتشان را دریافت کردند، اما جوانمردانه بازی کردند.

آذری در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده هم مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن خواهد بود گفت: سئوال حاشیه ای نپرسید. شما به دنبال طرح پرسش های حاشیه ای هستید.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد اهمیت دیدارهای هفته آخر و فوتبال پاک تاکید کرد: امیدوارم در هفته آخر مسابقات شاهد دیدار های پاکی در فوتبال ایران باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.