کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد، گفت: روند رو به رشد استقلال خوزستان را دیدم و این تیم باید حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، بهمن خداکرم در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان، گفت: از زمانیکه استقلال خوزستان در لیگ یک بود با این تیم هم‌گروه بودیم. روند شکل‌گیری این باشگاه را می‌دیدم. می‌دانم چه مسیری از سوی استقلال خوزستان طی شد تا این تیم به لیگ برتر برسد و قهرمان شود. این تیم که توانسته از لیگ دسته اول به قهرمانی لیگ برتر برسد اتفاق بزرگی را رقم زده است. آرزو می‌کنم مسئولان خوزستان از استقلال خوزستان حمایت کنند تا این تیم به حیات خود ادامه دهد.

وی افزود: استقلال خوزستان بازیکنان و مربیان کارآمدی دارد. این بازیکنان کیفیت خیلی خوبی دارند. در مسابقات آسیایی عملکرد استقلال خوزستان بسیار خوب است. با این تیم سر سخت بازی داریم و می‌خواهیم به جایگاه‌مان در جدول بهبود ببخشیم. گسترش شایسته کسب جایگاه بهتر در جدول بود. اما اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم سهمیه بگیریم.

مربی گسترش فولاد در مورد مصدومان تیمش، خاطرنشان کرد: احتمال دارد مسعود ابراهیم‌زاده به مسابقه فردا نرسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.