مهاجم استقلال با بیان اینکه باید در این دیدار سه امتیاز را کسب می کردیم، گفت: الاهلی به دنبال تساوی برابر ما بود و به خواسته اش هم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، علی قربانی پس از تساوی یک بر یک استقلال برابر الاهلی امارات در ورزشگاه آزادی گفت: بارش شدید باران تا حدودی برنامه های تاکتیکی ما را به هم ریخت. زمین لغزنده باعث شد تا نتوانیم تاکتیکی را که تمرین کرده بودیم در زمین پیاده کنیم.

این بازیکن ادامه داد: در نیمه اول بر اثر یک اشتباه گل خوردیم، تلاش زیادی کردیم تا آن را جبران کنیم ولی موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد. نیمه دوم را کاملا هجومی آغاز کردیم و قبل از اینکه به گل تساوی دست پیدا کنیم چند موقعیت مان با بدشانسی از بین رفت.

وی تاکید کرد: البته الاهلی به دنبال تساوی بود و به آنچه می خواست دست پیدا کرد ولی ما نیاز به پیروزی داشتیم که دفاع چند لایه الاهلی اجازه زدن گل دوم را به ما نداد و نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

قربانی در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه گفت: هرگز فکر نمی کردم با چنین شرایط جوی این تعداد تماشاگر به ورزشگاه بیاید، آنها ما را شرمنده خود کردند و نشان دادند چقدر به تیم شان علاقه مندند اما ما شرمنده آنان شدیم که نتوانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان توسط مسئولان باشگاه گفت: از مسئولان باشگاه تشکر می کنم که ما را فراموش نکردند، مطالبات مان را پرداخت کردند و باعث شدند با آرامش بیشتری بازی های باقی مانده را به پایان برسانیم.

مهاجم استقلال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در دیدار برابر التعاون به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کرده و به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.