کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک استقلال با بیان اینکه حضور پرشور هواداران در این شرایط بد جوی کمک موثری به ما کرد، گفت: اگر تماشاگران نبودند شاید مقابل الاهلی نتیجه را واگذار می کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو حیدری پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر الاهلی امارات در ورزشگاه آزادی گفت: بازی منطقی از خود ارائه دادیم و توانستیم با حمایت هواداران ما یک بازی خوب را برگزار و به تساوی دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: بارش باران کمی از کیفیت کار ما کم کرد اما باید از هوادارانی که در این شرایط به ورزشگاه آمدند تشکر کنیم که حتی در زمانی که باران شدید هم می بارید دست از تشویق ما برنداشتند و ما را در تساوی برابر الاهلی کمک کردند.

وی تاکید کرد: در نیمه اول بر اثر یک اشتباه گل خوردیم اما توانستیم به بازی برگردیم و شما دیدید در شروع نیمه دوم به هنگامی که وارد زمین شدیم منسجم بودیم و تنها برای کسب پیروزی به میدان آمدیم.

حیدری در ادامه خاطرنشان کرد: به گل دست پیدا کردیم و چند موقعیت را با بدشانسی از دست دادیم ولی در مجموع از نتیجه راضی بودیم و تقریبا صعود خود به دور بعد را قطعی کردیم.

هافبک استقلال تصریح کرد: به جرات می گویم اگر هواداران از ما حمایت نمی کردند شاید نتیجه دیگری برابر الاهلی رقم می خورد ولی تماشاگران استقلال با حمایت شان ما را برای کسب امتیاز ترغیب کردند و توانستیم یک امتیاز حساس را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که مطالبات تان را هم دریافت کرده اید، گفت: از تمام مسئولین باشگاه تشکر می کنم که زحمات زیادی در این خصوص کشیدند تا ما بتوانیم مطالبات خود را دریافت کنیم.

حیدری در پایان و در پاسخ به این پرسش که دوست دارید مقابل ذوب آهن با العین امارات در دور بعد بازی کنید، گفت: هر تیمی که مقابل ما قرار بگیرد باید آن را شکست دهیم و یکی از پوئن های ما بازی برابر حریف در ورزشگاه آزادی است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )