اصفهان – مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگرچه تیم العین از تیم‌های بزرگ آسیا به شمار می‌رود اما ذوب‌آهن از این مسابقه پیروزی می‌خواهد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی تبریزی ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل العین امارات در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه این مسابقه بازی بسیار سختی به شمار می‌رود، اظهار داشت: العین یکی از تیم‌های بزرگ آسیا به شمار می‌رود که بازیکنان خوبی در ترکیب این تیم هستند و امیدوار هستم که ما فردا مقابل این تیم عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما آمادگی بسیاری برای این مسابقه دارند، ادامه داد: تیم ما آنالیز خوبی از این بازی به عمل آورده و به خوبی می‌داند که حریف در خط دفاعی مشکل دارد و ما باید روی این موضوع برنامه‌ریزی کنیم.

مهاجم ذوب‌آهن با اشاره به اهمیت تمرکز بازیکنان افزود: باید تمرکز خود را برای این مسابقه به خوبی حفظ کنیم و با آنالیز مناسب بر اساس مسائل تاکتیکی، زمینه پیروزی را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: به هر حال، هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد و باید بر اساس وظایفی که کادر فنی تیم بر دوش من نهاده، به کار خود ادامه دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.