مهاجم تیم پرسپولیس، گفت: اگر می‌خواستم به شوخی‌های هم‌تیمی‌هایم واکنش نشان دهم رفاقتمان خدشه‌دار می‌شد.

به گزارش فارس، وحید امیری بعد از قهرمانی پرسپولیس در مورد اینکه او نجیب‌ترین بازیکن پرسپولیس است و اینکه آیا از شوخی‌های بازیکنان پرسپولیس در برنامه ۹۰ ناراحت نشده است، گفت: ما امسال خیلی خون دل خوردیم ولی اگر می‌خواستم عکس‌العمل نشان دهم این رفاقتی که داشتیم خدشه‌دار می‌شد. من خاک پای همه مردم هستم اما دوست داشتم رفاقتمان یک شبه خراب نشود اما حالا اشکال ندارد.

وی در مورد دیدار با الهلال گفت: می‌رویم که با آبرو برگردیم، یا حذف می‌شویم، یا تمام نیروهای خود را می‌گذاریم و نتیجه می‌گیریم.

امیری در مورد جشن قهرمانی، گفت: اوایل جشن خوب بود اما بعد نفهمیدیم جام در دست چه کسی بود که این هم برمی‌گردد به ظرفیت ما چون نیروی انتظامی تا یک حدی می‌تواند جلوی ما را بگیرد و به خاطر زیبایی کار ما هم باید جلوی خودمان را بگیریم. الان مدال یکسری از بچه‌ها گم شده و امیدوارم هر کسی که پیدا کرد آن را پس بیاورد.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه بهترین بازیکن پرسپولیس نشد اما عده‌ای اعتقاد داشتند حق او بود تا به این عنوان برسد، گفت: به خدا قسم اینها برای من مهم نیست بلکه مهم است تا موقعی که لباس پرسپولیس را می‌پوشم تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام دهم. نه گلزنی برایم مهم است و نه این مسائل. امروز با این قهرمانی تمام خستگی‌هایم در رفت و این مدال را به خانواده و خانمم هدیه می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.