سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: برخی از مربیان در لیگ یک به جادو و جمبل اعتقاد دارند.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم آلومینیوم اراک گفت: شرایط‌مان خوب است و می‌خواهیم در سه بازی پایانی هم نتایج خوبی بگیریم. هر چند بازی‌های سختی در پیش داریم. با این حال بازیکنان و کادر فنی انگیزه موفقیت و پیروزی را دارند. 

وی افزود: دغدغه صعود و سقوط در این فصل را نداریم اما می‌خواهیم رو به جلو حرکت کرده و از اعتبار فوتبال‌مان دفاع کنیم. ۲ بازی در داخل خانه و یک بازی میهمان هستیم. به خاطر هواداران‌مان و به خاطر دفاع از اعتبار فوتبال‌مان برای برد به میدان می‌رویم. 

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد حضورش در فصل آینده در این تیم گفت: صحبت‌هایی با باشگاه انجام داده‌ام و قرار است نشستی را در آینده داشته باشیم. باشگاه برای فصل آینده برنامه خوبی دارد و می‌خواهد جزو مدعیان صعود باشد. من هم برنامه‌ام را برای فصل آینده به باشگاه ارائه می‌کنم. زیرا فصل آینده هم بودجه و هم وقت لازم را برای اینکه جزو مدعیان صعود باشیم، داریم. مدیران باشگاه‌ها می‌خواهند آلومینیوم اراک فصل آینده لیگ برتری شود. در این فصل با وجود اینکه من ۲-۳ بازی پس از شروع نیم‌فصل به آلومینیوم آمدم اما از نظر امتیازگیری در صدر جدول نیم‌فصل دوم قرار دارم.

پاشازاده در مورد حرف‌هایی که در مورد جادو و جمبل در لیگ یک گفته می‌شود و اینکه در یک مسابقه عکاسی را به خاطر ریختن مایع مشکوک درون دروازه از ورزشگاه اخراج کردند،‌گفت: متاسفانه من هم خیلی چیزها در این مورد شنیده‌ام و حتی برخی از مربیان در لیگ یک به جادو و جمبل اعتقاد دارند.این کارها با روح ورزش در تناقض است و آن را تخریب می‌کند. حتی در برخی از مسابقات این فصل دیده‌ام که چه اعمال جادو و جمبلی را انجام می‌دهند.

وی در مورد اینکه پس بحث دانش مربیگری و تلاش بازیکنان چه می‌شود، گفت: واقعا نمی‌دانم افرادی که به این کارها متوسل می‌شوند چه فکری می‌کنند. بحث تلاش، کوشش،‌دانش در فوتبال و ورزش چه می‌شود؟ من خودم اعتقادی به جادو و جمبل ندارم اما جالب است بدانید برخی به من پیشنهاد کردند که بیایید سحر و جادوی مربی حریف را باطل کنیم که من گفتم اعتقادی به این مسائل ندارم و اگر به دنبال باطل کردن سحر و جادوی حریف باشم از آنها بدتر می‌شوم.

پاشازاده در مورد اینکه کدام تیم‌ها شانس صعود به لیگ برتر را دارند، گفت: کار بسیار سخت است. تیم‌هایی که بتوانند استرس و هیاهو را کنترل کنند می‌توانند در این فصل لیگ برتری شوند.برخی تیم‌ها هم مثل هفته گذشته که گل‌گهر به مصاف پارس جنوبی رفت. این ۲-۳ هفته پایانی فشار و استرس روی تیم‌های مدعی صعود زیاد است.

بازیکن اسبق استقلال در مورد شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر چه تیم‌های عربستانی و قطری پول و امکانات خوبی دارند و بازیکنان درجه اول خارجی را جذب می‌کنند اما استقلال تیم قدرتمندی است. در شرق آسیا ژاپن، کره و چین هم نیروی انسانی، هم پول و هم برنامه‌ریزی دارند. با این شرایط فکر می‌کنم استقلال لیاقتش را دارد که در جمع ۴ تیم برتر آسیا قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.