مهاجم تیم نفت تهران گفت: وضعیت تیم ما خیلی بد است و اگر شرایط مالی ما خوب بود می‌توانستیم جزو ۳ تیم اول لیگ برتر باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد قاضی در خصوص تساوی تیم‌های نفت و فولاد خوزستان گفت: بازی خوبی بود اما بدر حالیکه می‌توانستیم برنده باشیم به تساوی رسیدیم. به نظرم بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند و در حالی که امروز یکی از بازی‌های خوب‌مان را انجام دادیم اما به خاطر عدم تمرکز نتوانستیم برنده شویم.

وی در مورد اینکه امسال چند گل زده است، تصریح کرد: در لیگ ۱۲ گل و در جام حذفی ۶ گل زده‌ام که مجموع آن ۱۸ گل است.

قاضی در خصوص اینکه در لیگ‌های اروپایی معمولاً بازیکنان بیش از ۲۰ گل می‌زنند اما در ایران این طور نیست، افزود: نه تنها در تیم ما بلکه در فوتبال ما عدم بازیکنانی که بتوانند مهاجمان را تغذیه کنند وجود دارد. در تیم ما ایمان مبعلی یا قبلاً در تیم ملی مجتبی جباری بود که مهاجمان را در شرایط گل قرار می‌دادند. قطعاً هر بازیکنی که آقای گل می ‌شود یک بازیکنی هست که پشت‌سر او را در موقعیت‌های خوب قرار دهد.

وی تصریح کرد: گل امروزم را به پدرم تقدیم کردم.

قاضی در خصوص وضعیت زمین چمن ورزشگاه تختی هم اظهار داشت: نه تنها ما بلکه اکثر تیم‌هایی که اینجا می‌آیند از شرایط زمین راضی نیستند. این مسائل را باید به مسئولان ورزشگاه بگویید. زمین از بیرون سبز دیده می‌شود اما داخل آن خراب است.

وی در مورد اینکه آیا مشکلات مالی باشگاه نفت به اتمام رسیده یا نه، گفت: حرف‌های زیادی می‌زنند که همگی دروغ است. این حرف‌ها بازی با ذهن مردم است. در تیم ما همه از سرمربی گرفته تا بازیکنان ۴۱ درصد پول گرفته‌اند شمایی که انتظار دارید بازیکنان ما گل‌های زیادی مثل اروپایی‌ها بزنند به این موضوع هم دقت کنید. در فوتبال حرفه‌ای همه چیز باید حرفه‌باشد. تیم ما تغذیه ندارد و این خیلی بد است.

قاضی ادامه داد: از یک آقای دو متری که سر تمرینات‌مان می‌آید خواستیم تا مشکلات مالی ما را حل کند و او گفت که من اگر پول شما را ندادم اتومبیلم را می‌فروشم. من به او گفتم نیازی نیست اتومبیلت را بفروشی برای چه به اینجا می‌آیی؟ وضعیت ما روز به روز بدتر می‌شود و این در حالی است که ما در فینال جام حذفی هستیم و اگر شرایط ما خوب بود می‌توانستیم جزو ۳ تیم بالای جدول باشیم. اما همه نسبت به این تیم بی‌توجه هستند. مهدی تاج قول داد که گل‌رخسار را بخواهد اما هیچ اتفاقی نیفتاد الان اگر یکی از ما مصدوم شود تکلیف چیست و آیا سال بعد تیم ما را می‌خواهد؟ ما امسال برای آقای دایی و خودمان بازی کردیم هرچند که اول فصل به ما گفتند شرایط مثل سال گذشته نیست اما متأسفانه همه چیز بدتر شد. ارسلان مطهری که اتومبیلش چپ شد با هزینه شخصی خودش را درمان کرد. ما امروز جوراب برای بازی نداشتیم حتی سالنی برای تمرین هم نداشتیم. هفته گذشته دوست بهزاد غلامپور به ما سالن داد و هفته بعد هم یکی از دوستان محسن خلیلی قرار است به ما سالن دهد این خیلی بد است چرا که این وضعیت را داریم. اگر آنها برای خودشان ارزش قائل نیستند برای ما ارزش قائل باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.