آبادان - سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: وقتی نفت آبادان یک گل پیش بود و پنالتی خراب کرد، واقعا ما به بازی برگشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر میثاقیان شامگاه امروز پس از تساوی تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی دو تیم به علت اینکه هردو هنوز حتمال سقوط به لیگ دسته پائین را دارند بسیار سخت تر از تیم هایی است که شرایط بهتری دارند.

وی با بیان اینکه بعد از پنج سال به آبادان سفر کرده است، افزود: دلم برای این ورزشگاه، این هواداران متعصب و این مردم تنگ شده بود چرا که پیش از این در این ورزشگاه حضور پیدا می کردم.

میثاقیان تصریح کرد: در این پنج بازی که هدایت تیم سیاه جامگان را به دست گرفته بود، اولین بار بود که گل اول را دریافت کردیم. البته ما در این بازی با وجود به ثمر رساندن یک گل و کشاندن بازی به تساوی ولی باز هم می توانستیم گل های بیشتری به حریف بزنیم. البته ما بعد از خراب شدن پنالتی حریف واقعا به بازی برگشتیم.

سرمربی تیم سیاه جامگان مشهد بیان کرد: با توجه به شرایط بازی حتی می توانستیم در این بازی پیروز هم باشیم.

میثاقیان عنوان کرد: در بازی های قبلی نخست به گل می رسدیم و بعد دروازه ما باز می شد و در این بازی این موضوع برعکس شد. البته امیدوار هستیم که در بازی های آینده به گونه ای بازی کنیم که شرایط بقای ما در لیگ برتر مهیا شود.

وی افزود: قبل از اینکه به سیاه جامگان بیایم، این تیم بسیاری از بازی های خود را باخته بود ولی این روزها شرایط به گونه ای است که برای کسب یک امتیاز هم مجبور هستیم بجنگیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان تصریح کرد: قبل از اینکه به سیاه جامگان بیایم، شانس این تیم برای بقا در لیگ برتر یک درصد بود ولی امروز شانس ما برای بقا ۹۰ درصد است به همین دلیل با امیدواری فراوانی در بازی های بعدی حضور پیدا می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های صنعت نفت آبادان و سیاه جامگان مشهد در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.