سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت:اگر بخواهیم به بازی‌‌های دیگر مثل استقلال و صبا نگاه کنیم ضرر می‌کنیم.

اکبر میثاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط سیاه‌جامگان اظهار داشت: خدا را شکر که شرایط تیم‌مان خوب است و رقابت در پایین جدول بسیار فشرده شده، ولی ما باید کار خودمان را انجام بدهیم.

وی افزود: بازیکنان ما در بازی قبل با جان‌ودل بازی کردند و بازی بعدی ما هم بسیار سخت است چون باید در آبادان بازی کنیم و از طرفی نفت آبادان طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و موفق شد پرسپولیس را شکست دهد.

میثاقیان در ادامه تأکید کرد: اعتقاد دارم از زمانی که به تیم اضافه شده‌ام شرایط عوض شده و تیم ما روندش نسبت به ۵ هفته پیش که به‌تازگی به تیم اضافه شدم خیلی تغییر کرده است، اگرچه جای ما همان جایی است که همان هفته گذشته بودیم و می‌دانید هرچه به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم، هیجان مسابقه بیشتر می‌شود. ما و صبای قم باید شرایطی داشته باشیم که برای ماندن بجنگیم.

سرمربی سیاه‌جامگان با اشاره به ۴ هفته باقی‌مانده به پایان مسابقات مانده گفت: هرچه به آخر بازی‌ها نزدیک می‌شویم، کار سخت‌تر می‌شود. اصلاً نمی‌شود تیمی را دستِ‌کم گرفت. بازیکنان سیاه‌جامگان باید خیلی زحمت بکشند، چون بازی با تیم‌های بالای جدول برای قهرمانی مدعیان است و بازی با تیم‌های پایین جدول برای بقا.

وی در خصوص اینکه ظاهراً تصمیم گرفته برای بهتر شدن شرایط روحی تیمش بازیکنان را به شلمچه ببرد، گفت: ما به دنبال بلیت هستیم. تصمیم گرفته‌ایم این کار را انجام بدهیم و اگر اشتباه نکنم با ابومسلم هم به شلمچه رفتیم و ان‌شاءالله تیم را با روحیه خوب به مصاف حریف بفرستیم.

میثاقیان در خصوص اینکه فدراسیون کارگروهی ویژه را برای نظارت در هفته‌های پایانی لیگ برتر در نظر گرفته است، اظهار داشت: اگر بخواهیم به بازی‌‌های دیگر مثل استقلال و صبا نگاه کنیم ضرر می‌کنیم. من فکر نمی‌کنم مسابقات به شکلی پیش برود که شائبه ایجاد کند، اما اگر نظارت باشد خیلی بهتر است. انتظار ما این است که برای بازی‌های انتهای جدول و تیم‌هایی که می‌خواهند دوم و سوم شوند، داوران باتجربه‌تری را استفاده کنند.

وی در پایان گفت: تمامی بازیکنان را در اختیار داریم تنها مصطفی احمدی به دلیل محرومیت از ترکیب ما دور خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.