هافبک پیشین استقلال با بیان اینکه آبی پوشان، نیم فصل دوم را با پیروزی های پی در پی ادامه می دهند گفت: جوانان بی ادعا کلید موفقیت آبی پوشان شدند.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار استقلال برابر گسترش فولاد تبریز گفت: با توجه به بردی که استقلال برابر فولاد خوزستان در دیدار قبل به دست آورد از شرایط روحی خوبی سود می برد، اگرچه می داند بازی مشکلی را برابر گسترش فولاد خواهد داشت. تیمی که توانسته با ارائه بازی های خوب، نتایج قابل قبولی را نیز کسب کند.

وی تأکید کرد: منصوریان مزد اعتماد به جوانانش را گرفت و این روزها، این بازیکنان بی ادعا، کلید موفقیت تیمشان شدند. هشت پیروزی پی در پی، نشانگر این است که آبی پوشان تهرانی راه خود را به درستی پیدا کرده اند و توانسته اند به موفقیت های خوبی دست پیدا کنند.

هافبک پیشین استقلال تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که اگر پرسپولیس در دیدارهای آینده هم لغزش داشته باشد و نتایج مطلوبی را کسب نکند، حریف سنتی اش به این تیم رسیده و گوی سبقت را از این تیم برباید.

همدانی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر در نیم فصل اول، استقلال عملکرد بهتری داشت می توانست درچندهفته پایانی لیگ، یکی از گزینه های اصلی قهرمانی باشد.

وی در خصوص گسترش فولاد گفت: این تیم در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته و مطمئنم فردا با توجه به میزبانی و حضور هواداران تبریزی برای تماشای تیم شهرشان تنها به سه امتیاز فکر می کنند و نمی خواهند در تبریز بازنده باشند و حتی قطعاً راضی به تساوی نیز نیستند.

همدانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا شاهد یک بازی زیبا و جوانمردانه از دو تیم باشیم و هر تیمی که مستحق کسب سه امتیاز بود، پیروز میدان باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.