امید نورافکن استقلال را برای دیدار مقابل گسترش‌فولاد همراهی نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از رفتار زشت هافبک دفاعی جواناستقلالی ها هنگام تعویض و درگیری اش با یعقوب کریمی، علی منصوریان سرمربی آبی هاقصد برخورد با این بازیکن جوان را دارد. البته برخوردی که به گفته خودش موجب حذفامید نشود بلکه او را فقط متنبه کند.

در تمرین روز دوشنبه استقلالی ها، یعقوب حضور داشت اما خبری ازنورافکن نبود تا به نظر بیاید که او حداقل بازی پنجشنبه مقابل گسترش را از دستداده است.

نبودن نورافکن در میانه میدان، برای منصوریان قطعا اتفاق خوبی نیست.او که در نیم فصل دوم با اتکا به استفاده از ۲ هافبک دفاعی توانست به نتایج خوبیبرسد، در بازی با گسترش هم به احتمال زیاد از همان سیستم ۴-۲-۳-۱ استفاده خواهدکرد ولی سوال اصلی این است که زوج امید ابراهیمی را چه کسی تشکیل خواهد داد؟

اولین گزینه بدون تردید فرشید باقری است. بازیکنی که در نیم فصل دوم،مهره احیا شده تیم منصوریان است. او توانست مقابل سایپا گل بزند و همچنین در بازیهای سخت و مهمی مثل بازی با پرسپولیس،ذوب آهن و لوکوموتیو ازبکستان با ورودش بهزمین شرایط را برای موفقیت استقلال فراهم کرد. احتمالا منصوریان در این بازی سختبه باقری اعتماد می کند و او را از ابتدا و در کنار فرمانده میانه میدانش به زمینمی فرستد.

حالت دومی هم وجود دارد که البته احتمالش زیاد نیست. منصوریان دربازی مقابل سپاهان که یکی از به یاد ماندنی ترین نمایش های این فصل استقلال بود،از فرشید اسماعیلی در کنار امید ابراهیمی در پست هافبک دفاعی استفاده کرد. با عقبآمدن فرشید، جابر انصاری به عنوان بازی ساز در مرکز زمین مورد استفاده قرار گرفت.ضمن اینکه اگر منصوریان قصد داشته باشد که از اسماعیلی در کنار ابراهیمی در عقبزمین استفاده کند، می تواند مجتبی حقدوست را هم در پست پلی میکر مورد استفاده قراردهد.

غیبت نورافکن تا حدودی معادلات استقلال را در میانه میدان به هم ریخته. به همریختگی ای که اگر باعث از دست رفتن برد در تبریز شود، قطعا تبعات خوبی برای شماره۲۴ آبی ها نخواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.