کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از محرومیت فوق ستاره‌اش مقابل بولیوی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تن به شکست داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آمریکای جنوبی بامداد امروز در مهمترین دیدار تیم ملی آرژانتین که روز گذشته لیونل مسی، کاپیتان و ستاره خود را به خاطر توهین به داور ۴ جلسه از دست داده بود، برابر بولیوی صف‌آرایی کرد. این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر صفر بولیوی به پایان رسید تا ضربه سختی بر پیکره آرژانتین پس از محرومیت مسی وارد شود.

در دیگر بازی مهم برزیل صدرنشین مقابل پاراگوئه قرار گرفت که موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد و با ۳۳ امتیاز صدرنشینی خود را تحکیم بخشد و در یک قدمی صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار بگیرد.

نتایج دیگر بازی‌ها به شرح زیر است:

اکوادور صفر - کلمبیا ۲

شیلی ۳ - ونزوئلا یک

پرو ۲ - اروگوئه یک

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.