کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت:شأن و شخصیت بچه‌های تیم‌ملی فوتسال بیشتر از اینهاست و باید نگاه‌ها عوض شود.

احمد اسماعیل‌پور عضو تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: اردوهای تیم ملی از ۵ فروردین آغاز شده و بعد از مدتی دوری از مسابقات، بالاخره در تیم ملی دور هم جمع شدیم تا ۲ بازی تدارکاتی مقابل کرواسی برگزار کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. همه در دید و بازدید عید هستند ولی ما در اردوها هستیم و برای کشورمان زحمت می‌کشیم و امیدوارم بتوانیم مایع افتخار مملکت‌مان باشیم.

وی افزود: متأسفانه این شرایط بد همیشه برای فوتسال بوده و هر چقدر کادر فنی و بچه‌ها می‌گویند که شرایط خوب نیست، متأسفانه بهتر که نمی‌شود هیچ، بدتر هم می‌شود. ما حتی در تهیه لباس هم مشکل داریم و امیدواریم مسئولین نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشند چون شأن و شخصیت بچه‌ها بیشتر از اینهاست و باید نگاه‌ها عوض شود تا بتوانیم آن نتیجه جام جهانی را تکرار کنیم و حتی بهتر از این نتیجه را کسب کنیم ولی با این شرایط خیلی سخت است.

اسماعیل‌پور در خصوص صحبت‌های کفاشیان که گفته بود شرایط خوب است، عنوان کرد: از نظر آقای کفاشیان شرایط شاید خوب باشد ولی از نظر بچه‌ها و کادر فنی نه؛ شرایط برای تیم سوم جهان این نیست و باید بهتر از اینها باشد. ما در جام جهانی شرایط تیم‌های دیگر را هم دیده‌ایم و امیدواریم بهتر شود ولی در کل ما وظیفه‌مان این است که تمرین و تلاش کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.