کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

علیرضا جهانبخش معتقد است ایران بدون توجه به جنگ‌های روانی توانست بازی را ببرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا جهانبخش که بیش از ۷۰ دقیقه در ترکیب ایران مقابل قطر حضور داشت، در جمع خبرنگاران گفت: «می توانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم اما توپهای ما داخل گل نرفت ولی خدا را شکر می کنم که در این بازی برنده شدیم.»

جهانبخش درخصوص جنگ روانی ای که قطری های قبل از بازی آغاز کرده بودند گفت:« قبل از بازی نیز گفته بودم که جنگ های روانی همیشه هست اما تاثیری روی تیم ملی نمی گذارد و تمرکز کادرفنی و بازیکنان روی بازی بود و خوشحالم که با بهترین عملکرد سه امتیاز بازی را گرفتیم. از ایرانی هایی که آمدند و آنهایی که ما را دعا کردند تشکر می کنم و فکر می کنم یک عیدی خوب به ایرانی ها دادیم.»

او درباره مصدومیتش گفت: «من از قبل از بازی مصدومیت جزئی داشتم اما تلاش کردم به این بازی برسم. هر چه از بازی گذشت فشار بیشتر شد و خستگی من نیز بالاتر رفت تا فشار بیشتری روی همسترینگم احساس کنم اما الان با تلاش های کادر پزشکی شرایط بهتری دارم.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )