مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان اینکه پاس متعلق به همدان است و ریشه‌ همدانی دارد، گفت: مسؤولان پاشگاه پاس قوامین بهتر است برای تیمداری در فوتبال راه دیگری را برای خود برگزینند.

محمدتقی رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به موارد مطرح شده از سوی باشگاه پاس قوامین تهران مبنی بر بازگشت تیم فوتبال پاس به تهران، اظهار کرد: این موارد هر ساله از سوی مسؤولان این باشگاه تهرانی مطرح می‌شود و بعد از هر فصلی شایعات بازگشت دوباره تیم پاس را مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: تیم بزرگ پاس طی یک فرآیند و براساس اصل ۴۴ قانون اساسی بار سفر به همدان را بست و اکنون در همدان به عنوان نماد ورزش استان شناخته می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: مسؤولان این باشگاه تهرانی بهتر است برای تیمداری در فوتبال، راه دیگری را در پیش بگیرند و تیمی جدید را بسازند و از این بازی که هر ساله برای ما درست می‌کنند دست بکشند.

وی بیان کرد: اگر پاس را تشبیه به درخت هم بکنیم، این درخت بعد از گذشت ۱۰ سال صاحب ریشه‌های تنومندی شده است و امکان درآوردن آن دیگر وجود ندارد.

رحیمی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای تیم پاس، افزود: متأسفانه چند سالی است که فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداده است و پاس دچار نزول فوتبالی شده است اما این چرخه زندگی است و سربالایی و سرازیری‌های زیادی دارد.

وی تأکید کرد: دیگر روزهای بد فوتبالی برای پاس به پایان رسیده است و با همت مسئولان ورزش‌دوست استان و یک رئیس کاربلد هیأت فوتبال، قطعاً از سال آینده روند رو به رشد پاس آغاز خواهد شد و پاس در عرض چند سال، مسیر رسیدن به قله فوتبال ایران را طی خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: ما در باشگاه پاس همدان دست هرکسی که دلش برای پاس می‌سوزد را می‌بوسیم و منتظر یاری آنها هستیم تا پاس بزرگ ایران بدون هیچ حاشیه‌ای راه خود را طی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از حالا به دنبال برنامه‌ریزی برای حضوری قدرتمند در سال آینده هستیم و دوباره پاس را به روزهای اوج آن باز خواهیم گرداند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )