سرمربی سایپا گفت که تیمش می‌خواهد استقلال را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سایپا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال تهران گفت: فردا بازی برگشت ما مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و ما با شرایطی که در جدول داریم تنها برای پیروزی به میدان می‌رویم.

وی افزود: استقلال متحول شده است و شرایط خوبی دارد، با این حال امیدواریم فردا بتوانیم با یک نمایش قابل قبول به یک نتیجه خوب دست پیدا کنیم، هرچند هر دو تیم تلاش می‌کنند برنده بازی باشند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد غایبان تیمش در دیدار فردا یادآور شد: ما خلعتبری و حامد لک را در اختیار نداریم، اما خوشبختانه مهدی ترابی هشت روز است که با ما تمرین می‌کند. او پیش از این نیز زیر نظر مربیان تیم ملی تمرینات اختصاصی داشت و فردا مشکلی برای همراهی ما ندارد.

فرکی در مورد اعتصاب استقلالی‌ها و اینکه آیا تمرین نکردن تیم منصوریان به نفع تیم سایپا خواهد بود یا خیر، عنوان کرد: ما تمرکزمان روی تیم خودمان است و کاری نداریم که استقلال تمرین کرده یا خیر. استقلال تیم بزرگی است و در هر شرایطی حریف قابل‌احترامی برای سایپا محسوب می‌شود، ضمن اینکه تیم ما نیز دیروز و امروز به خاطر شرایط جوی هوا نتوانست خوب تمرین کند.

وی در مورد عملکرد سایپا در لیگ پانزدهم خاطرنشان کرد: قبلاً هم در این مورد صحبت‌کرده‌ام. ما فصل را خوب شروع نکردیم و به همین خاطر هم در جمع‌آوری امتیاز ناموفق بودیم. در نیم‌فصل با جذب چند بازیکن توانستیم تیم را تقویت کرده و نتایج بهتری بگیریم. در حال حاضر روند رو به جلویی داریم و بسیار امیدواریم در پایان فصل رتبه تک رقمی کسب کنیم. البته تأکید می‌کنم که من از عملکرد بازیکنانم حتی در نیم‌فصل اول هم رضایت دارم، اما یکسری اتفاقات باعث شد نتوانیم در جمع‌آوری امتیاز موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان راجع به اینکه تیمش همیشه مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کند، گفت: به هرحال بازی با تیم‌های بزرگ باعث می‌شود بازیکنان با انگیزه متفاوتی در میدان حاضر شوند. مسلماً تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست. ما مقابل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی در هر دو بازی رفت و برگشت عملکرد خیلی خوبی داشتیم. شاید دلیلش این باشد که بازیکن مقابل هواداران با انگیزه بیشتری بازی کند. ان‌شاءالله فردا هم بازیکنان ما با یک بازی خوب و تماشاگرپسند نتیجه لازم را کسب کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.