مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه مقابل سیاه جامگان دیدار سختی را پیش رو خواهیم داشت، گفت: تغییرات کادر فنی این تیم به ضرر ما تمام خواهد شد.

محمد خرمگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دو دیدار آبی پوشان برابر الاهلی و التعاون گفت: مقابل الاهلی می توانستیم برنده بازی باشیم. ما این تیم را به خوبی آنالیز کرده بودیم و نقاط قوت و ضعف حریف را به بازیکنان گوشزد کردیم و به آنها گفته بودیم که این تیم در ضربات ایستگاهی خطرناک است، اما متاسفانه از همان نقطه که تاکید زیادی بر روی آن داشتیم دو بار دروازه‌مان باز شد.

مربی استقلال خاطرنشان کرد: مقابل التعاون توانستیم یک گل زودهنگام به ثمر برسانیم و همین مسئله باعث شد تا با شرایط روحی خوب دو بار دیگر دروازه التعاون را بازکرده و یک پیروزی دلچسب را به دست بیاوریم. التعاون از بازیکنان خوبی سود می برد و خط دفاع خوبی هم داشت، اما با آنالیز خوبی که از این تیم کرده بودیم توانستیم این تیم را شکست دهیم.

خرمگاه در خصوص دیدار روز شنبه آبی پوشان برابر سیاه جامگان مشهد گفت: این تیم تغییرات اساسی در کادر فنی اش به وجود آورده و این کار ما را سخت خواهد کرد با توجه به اینکه سیاه جامگان در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکرده مطمئنا انتهاری بازی خواهد کرد و مقابل ما تنها به فکر پیروزی خواهد بود.

مربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا پیروزی برابر التعاون بازیکنان شما را دچار غرور کرده است یا خیر گفت: تیم جوان است و باید آنها را آماده کنیم و به آنها بگوییم که پیروزی برابر التعاون دیگر تمام شده و تنها باید تمرکز خود را برای دیدار برابر سیاه جامگان بگذارند و فکر پیروزی مقابل التعاون را از سر خود بیرون کنند.

خرمگاه خاطرنشان کرد: ما یک دیدار سخت را هم مقابل لوکوموتیو ازبکستان داریم که حریف فیزیکی است و جنگ میانه میدان برای ما بسیار حساس خواهد بود و امیدوارم بتوانیم در تهران و با حمایت پرشور هوادارانمان این بازی را هم با پیروزی به پایان برسانیم.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا برای دیدار برابر سیاه جامگان بازیکن مصدوم دارید یا خیر گفت: خوشبختانه همه بازیکنان ما آماده هستند و تنها هرایر مگویان است که هنوز وضعیتش مشخص نیست و پس از صحبت با کادر پزشکی مشخص خواهد شد که او می تواند از فردا تمرینات خود را آغاز کند یا خیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.