روز شنبه دو دیدار دیگر از هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار می شود و استقلال تهران و استقلال خوزستان به مصاف حریفان ته جدولی می روند.

به گزارش خبرگزاری فارس،روز شنبه در ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر دو بازی برگزار می‌شود. استقلال تهران و استقلال خوزستان دو تیم آسیایی روز شنبه به مصاف حریفان ته جدولی خود می‌روند.

استقلال خوزستان- ماشین‌سازی؛آبی آسیایی مقابل ضعیف ترین ها

استقلال خوزستان با دو برد آسیایی خود به ایران بازگشته و اکنون شاگردان پورموسوی باید در لیگ برتر به مصاف آخرین تیم جدول بروند. ماشین‌سازی ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را با ۳۳ گل خورده دارد. فرهاد کاظمی در هنگام حضورش در ماشین‌سازی اعلام کرد اگر نتواند این تیم را از سقوط نجات بدهد فوتبال را کنار می‌گذارد و با این شرایط ماشین‌سازی در این دیدار انتحاری بازی خواهد کرد تا سه امتیاز را بگیرد هرچند ماشین سازی در ۲۲ هفته گذشته فقط دو برد داشته است. ماشین‌سازی برای بقا تلاش می‌کند و استقلال خوزستان شاید در لیگ برتر به اندازه آسیا انگیزه نداشته باشد. به هر حال شاگردان پورموسوی در این بازی خسته هم هستند و قرار گرفتن در رده هشتم جدول خیلی به آنها انگیزه‌ای برای جنگندگی نمی‌دهد.

استقلال- سیاه جامگان؛ یک پیروزی دیگر برای شاگردان منصوریان؟

استقلال بعد از یک برد پرگل و روحیه بخش مقابل التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا آماده‌تر از همیشه به لیگ برتر بازگشته و در اولین دیدارش هم باید به مصاف تیم پانزدهم جدول برود. سیاه جامگان در نیم فصل دوم هنوز بردی نداشته و دو شکست متوالی باعث شد که خداداد عزیزی از این تیم جدا شود. اکبر میثاقیان سرمربی کهنه‌کار فوتبال ایران جانشین او شده و باید دید میثاقیان می‌تواند از شاگردان جوان، دونده و جنگنده استقلال امتیاز بگیرد یا سیاه جامگان هم ۳ گل از آبی‌پوشان دریافت می‌کند. استقلال در لیگ برتر شانس برای قهرمانی دارد هرچند این شانس کم است زیرا فاصله ۱۰ امتیازی با پرسپولیس دارد با این حال در فوتبال هیچ چیز قابل پیش ‌بینی نیست. استقلال در این مسابقه به دنبال ششمین برد متوالی خود است.

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته بیست و سوم

شنبه ۱۴ اسفند ۹۵

استقلال خوزستان – ماشین سازی تبریز ساعت ۱۶ ورزشگاه غدیر اهواز

علیرضا فغانی – محمدرضا مدیرروستا – جعفر مهاجر – محمد ملکی – ناظر: خداداد افشاریان

استقلال تهران – سیاه جامگان مشهد ساعت ۱۷:۲۵ ورزشگاه آزادی تهران

محمدحسین زاهدی فر – محمدرضا ابوالفضلی – حمید غمزه – کوپال ناظمی – ناظر: مسعود عنایت

یکشنبه ۱۵ اسفند ۹۵

فولاد مبارکه سپاهان – ذوب آهن اصفهان ساعت ۱۶ ورزشگاه نفش جهان اصفهان

تورج حق وردی – حسین طالقانی – فرهاد مروجی – پیمان فرخی مهر – ناظر: اسماعیل صفیری

نفت تهران – پرسپولیس ساعت ۱۷:۲۵ ورزشگاه تختی تهران

رضا کرمانشاهی – بابک داوری – رحیم شاهین – رضا عادل – ناظر: محمدرضا فلاح

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.