مسئولان تیم لیگ برتری سیاه جامگان همانند باشگاه صنعت نفت آبادان به استخدام مربی‌ای روی آوردند که از لیگ دسته اول کنار گذاشته شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، هنوز از طرح جایگزینی مربی اخراجی لیگ دسته اولی فوتبال به جای یک مربی دیگر در تیم لیگ برتری صنعت نفت چند ماهی نگذشته که مسئولان باشگاه سیاه جامگان هم با تقلب از روی دست آبادانی‌ها، مربی‌ای که چندی پیش از یک تیم لیگ دسته اولی کنار گذاشته شده بود را در لیگ برتر به کار گرفتند تا «به کار گیری مربیان اخراجی لیگ یک در لیگ برتر» تبدیل به یک رویه شود.

اکبر میثاقیان که سالهاست مربیگری را در لیگ دسته اول دنبال می‌کرد، فصل جاری را هم با تیم لیگ یکی «بادران» آغاز کرد اما نتایج غیر قابل انتظار وی در این تیم منجر به این شد که مدیران باشگاه بادران وی را کنار گذاشته و کارشان را با محمد ربیعی دنبال کنند. تغییر و تحولی که به لحاظ تغییرات در نتیجه برای بادران ثمر داد و این تیم نتایج بهتری نسبت به دوران مربیگری میثاقیان گرفت.

حال اکبر میثاقیان که چندی پیش به دلیل نتایج نه چندان خوب از تیم لیگ یکی بادران کنار گذاشته شده بود، جانشین خداداد عزیزی در لیگ برتر شد تا وی نیز همان راهی را رفته باشد که چندی پیش فیروز کریمی رفت.

البته تغییرات در تیم صنعت نفت تا به اینجار کار نه تنها مثبت نبوده، بلکه روند منفی هم داشته است. حال باید دید که حضور میثاقیان در راس کادر فنی سیاه جامگان برای این تیم مثمر ثمر خواهد بود یا این که تغییرات خاصی در این تیم ایجاد نمی‌شود.

سیاه جامگان در پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر با ۱۷ امتیاز در جایگاه پانزدهم بین شانزده تیم قرار دارد و خطر سقوط به لیگ دسته پایین تر این تیم را تهدید می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.