هافبک هلندی لیورپول در خصوص بازی حساس دوشنبه مقابل لسترسیتی اظهار داشت: کانته یک مهره بسیار تاثیرگذار برای آنها بود ولی با تمام شرایط، جدال سختی با روباه‌ها در کینگ پاور داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، دوشنبه شب لسترسیتی بدون مربی جدال سختی در خانه با لیورپول برگزار می‌کند.

آنها کلودیو رانیری را پنج‌شنبه شب در کمال ناباوری از سمت مربیگری برکنار کرده و باید دید مقابل قرمزهای قدرتمند چه نتیجه‌ای می‌گیرند.

لیورپول که در سال ۲۰۱۷ عملکرد خوبی داشته و به تازگی با برد مقابل تاتنهام روحیه‌ای مضاعف برای قهرمانی و یا رسیدن به جمع چهار تیم برتر پیدا کرده‌اند. آنها اکنون با ۴۹ امتیاز در رتبه پنجم قرار دارند.

جورجینیو واینالدوم در خصوص این دیدار اظهار داشت: مشخص است که لستر فصل خوبی نداشته و نمی‌توان عملکرد آنها را با فصل پیش مقایسه کرد. اما فکر می‌کنم آنها هنوز تیم بسیار خوبی بوده زیرا بیشتر بازیکنان خود را حفظ کرده‌اند.

وی ادامه داد: کانته مهره بسیار کلیدی‌ای برای آبی‌ها بود زیرا میانه میدان را بسیار خوب در اختیار خود قرار می‌گرفت و به نظرم مهمترین دلیل قهرمانی لستر در سال پیش بود. ترک او و رفتنش به چلسی لطمه زیادی به آنها زد و کارشان را سخت کرد.

هافبک هلندی کلوپ اضافه کرد: اما به نظرم آنها هنوز تیم خوبی هستند. باید جدالشان را با من سیتی ببینی و بفهمی می‌توانند مقابل قدرتمندان نیز به پیروزی رسند.

واینالدوم تصریح کرد: در لیگ جزیره هر مسابقه بسیار سخت است و بستگی به شروعتان دارد که چگونه میدان را کنترل می‌کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.