دعوتنامه مجمع سالیانه و عادی فدراسیون فوتبال در زمان مقرر و ۲۱ روز قبل از زمان برگزاری برای اعضای مجمع ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع سالیانه و عادی فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب از سوی این فدراسیون قرار است ۲۵ اسفند ماه امسال در سالن آکادمی ملی المپیک برگزار شود.

طبق قوانین اساسنامه فدراسیون فوتبال باید ۲۱ روز قبل از آغاز برگزاری مجمع، دعوتنامه‌ برگزاری برای اعضا ارسال شود که این اقدام از چهارشنبه هفته گذشته یعنی ۴ اسفند آغاز شده تا روال اداری و رسمی کار به این ترتیب طی شود.

پیش از این شایعاتی مبنی بر لغو یا تأخیر در برگزاری مجمع منتشر شده بود که با ارسال دعوتنامه‌ها برای اعضا به نظر می‌رسد زمان برگزاری آن در تاریخ ۲۵ اسفند قطعی شده باشد.

به گزارش فارس، نکته جالب توجه اما زمان برگزاری مجمع سالیانه و عادی فدراسیون فوتبال آن هم در آخرین روز کاری سال است و به نظر می‌رسد هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در اقدامی هوشمندانه، این روز را برای برگزاری یکی از حساس‌ترین رویدادهای فوتبالی سال انتخاب کرده است.

در هر صورت برگزاری مجمع در آخرین روز کار سال ۹۵ می‌تواند از حساسیت‌های آن کم کرده و به واسطه نیمه تعطیلی رسانه‌ها در این روزها به واسطه تعطیلات پایان سال، بازتاب اخبار آن را نیز به طور محسوسی کاهش دهد.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال می‌توانست با انتخاب یک زمان مناسب‌تر به برگزاری یک مجمع دقیق و بدون حرف و حدیث با بازتاب رسانه‌ای ایده‌آل کمک شایان توجهی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.