مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد احضارش به کمیته انضباطی به دلیل اینکه گفته بود دست‌هایی در کار است تا تراکتورسازی قهرمان نشود، گفت: در این مقطع فقط روی کار خودمان تمرکز کردیم و شما این مسائل را آنالیز کنید.

میگوئل تکسیرا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد شرایط تراکتورسازی و تعویق دیدار این تیم مقابل سیاه‌جامگان، گفت: این تعطیلی برای ما خوب نبود چراکه بعد از بازی با ذوب آهن و نتیجه خوبی که کسب کرده بودیم برای حضور در این دیدار حاضر می‌شدیم. مقابل سیاه‌جامگان می‌توانستیم این روند را ادامه دهیم تعویق بازی دست کسی نبود و نمی‌توان کسی را مقصر دانست. خودمان را آماده کردیم تا خیلی قوی‌تر و با آمادگی بیشتر به مصاف این تیم برویم.

وی در پاسخ به این سوال که دیدار مقابل حریفانی که شرایط خوبی در جدول ندارند از لحاظ انگیزه کمتر بازیکنان برای کادرفنی نگران کننده‌تر از سایر مسابقات است، اظهار داشت: بازی خیلی سختی در پیش است. سیاه‌جامگان نیاز به امتیاز دارد و در خانه به میدان می‌رود. آنها از همه اسلحه‌های خود برای کسب پیروزی استفاده می‌کنند. از سوی دیگر شرایط زمین هم با توجه به وضعیت جوی در چند وقت اخیر خوب نخواهد بود. به همین خاطر فکر می‌کنم بازی سختی در پیش خواهیم داشت و اصلا کارمان راحت نیست.

مربی تراکتورسازی در مورد اینکه در مقطعی که همه تیم‌ها در حال استراحت هستند اما آنها باید در یک دیدار مهم به میدان بروند و آیا این مسئله برای تراکتورسازی مشکل‌ساز نمی‌شود، خاطرنشان کرد: خیر آماده هستیم و تا آخر فصل تمام برنامه‌هایمان مشخص است. از لحاظ فیزیکی تیم‌مان شرایط خوبی دارد و این مسئله مشکل‌ساز نخواهد شد.

وی در مورد محرومیت‌هایی که گریبان‌گیر تراکتورسازی شده چه تاثیری روی روند تیمش می‌گذارد، خاطرنشان کرد: فقط در مورد مسائل داخل زمین صحبت می‌کنم و این مسائل را باید از مدیران مربوطه سوال کنید،

تکسیرا در مورد اینکه اظهار نظرش در مورد اینکه دست‌هایی در کار است تا تراکتورسازی قهرمان نشود جنجالی شد و او را به کمیته انضباطی فراخواندند، تصریح کرد: در این مقطع فقط روی کار خودمان تمرکز کردیم و شما می‌توانید این مسائل را آنالیز کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.